Jg.a Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Noen deler jeg har sett meg ut https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=34053 Mangler dog RAM, noen ideer. Satser nok mest på 2*1GB (HDD'er har jeg.) Denne PC'en skal brukes til en del spilling (morrowind + en del eldre spill). + noe redigering av lyd og bilder(for morro skyld). Satser ikke på det beste, men heller noe i retning "Mye for pengene". Noen synspunkter/kommentarer? Edit: Noen venner av meg sa at X1900XT ga lite ytelse pr krone til mitt forbruk og ba meg heller satse på 1900GT... Hva syns dere? Endret 16. september 2006 av Jg.a Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hei! Om du skal ha mye for pengene så er ikke akkurat et lydkort til 1600 kr saken for deg. Har et vanlig lydkort på hovedkort de utgangene og inngangene du trenger? Skal du overklokke? God helg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Jg.a Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Nei, vet at det lydkortet koster litt mye i forhold til ytelse per krone (hvertfall når en ser på resten av delene. Men har hørt at det kortet hjelper på ytelsen i spill og er meget bra til annen multimedia og lydredigering. Planen er ikke å overklokke, men ser ikke bort ifra at jeg kommer til å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå