Gå til innhold

Helikopter og flyspill: KRIG!?


Anbefalte innlegg

Armed Assault er det vel den reelle Operation Flashpoint oppfølgeren så vidt jeg husker .. Operation Flashpoint er et av de beste spill jeg har spilt.. Litt småtamt rent grafikkmessig, men bortsett fra det var spillet en deilig drøm.

 

Er det noen her som husker/vet hvilket spill det var som skulle bruke Europa som slagmark ? Leste et prewiev en gang om dette spillet, men husker ikke hva det het.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Lastet ned Armed Assault demospillet fra Gamershell rett før jul..

Helt DIGG.. 8)

Er en blanding av OFP og BFV sånn grafikkmessig.

Gameplayet er derimot helt likt til OFP.

 

Ble riktignok litt overkjørt i multiplayer på nettet.. Men gøy alikevel.

Tror nok endel BF-fans vil mislike det, fordi fiendene er såpass bra kamuflert.. Men så what ?

 

Husker fremdeles de beste bretta i OFP, der hvor man plutselig er helt alene igjen i skogen og må komme seg til en base for å finne hjelp og våpen .. Eller noe slikt.. Snike gjennom skogen da ja... KULT..

Endret av Priest32
Lenke til kommentar

Det virker på meg som at Armed Assault vil være det beste valget. Spesielt med tanke på alle addonsene (nye fly) som kontinuerlig blir laget. Dette er naturligvis gratis å laste ned og problemfritt å installere.

 

Har spilt Armed Assault i én måned nå, og er selv flyfantast. Etter at de fiksa flysim'en i patch 1.03 er jeg mektig imponert. Jeg greier i alle fall ikke å sitte rolig på stolen min når BlackHawken velter fra side til side... Fantastisk. :)

 

Det er ikke sluppet i Norge enda, men jeg kan anbefale www.buyarma.com hvor jeg kjøpte mitt. 100% til å stole på. Det er tysk versjon da, men det er bare å laste ned en språkpatch også er spillet engelsk.

 

I tillegg får man så klart det mest realistiske spillet for fotsoldaten i samme pakke... ;)

 

BIS (Bohemia Interactive Studios) designet Operation Flashpoint. Codemasters ga det ut. De skilte lag, så BIS lagde det som må kalles videreutviklingen av gameplayet til Flashpoint, nemlig Armed Assault.

Codemasters skal gi ut Operation Flashpoint 2, men det blir nok ganske annerledes enn hva vi OFP-headz'ene ønsker ser det ut som.

Viva Armed Assault og BIS!

 

 

-Rawhide

Lenke til kommentar
Det virker på meg som at Armed Assault vil være det beste valget. Spesielt med tanke på alle addonsene (nye fly) som kontinuerlig blir laget. Dette er naturligvis gratis å laste ned og problemfritt å installere.

 

Har spilt Armed Assault i én måned nå, og er selv flyfantast. Etter at de fiksa flysim'en i patch 1.03 er jeg mektig imponert. Jeg greier i alle fall ikke å sitte rolig på stolen min når BlackHawken velter fra side til side... Fantastisk. :)

 

Det er ikke sluppet i Norge enda, men jeg kan anbefale www.buyarma.com hvor jeg kjøpte mitt. 100% til å stole på. Det er tysk versjon da, men det er bare å laste ned en språkpatch også er spillet engelsk.

 

I tillegg får man så klart det mest realistiske spillet for fotsoldaten i samme pakke... ;)

 

BIS (Bohemia Interactive Studios) designet Operation Flashpoint. Codemasters ga det ut. De skilte lag, så BIS lagde det som må kalles videreutviklingen av gameplayet til Flashpoint, nemlig Armed Assault.

Codemasters skal gi ut Operation Flashpoint 2, men det blir nok ganske annerledes enn hva vi OFP-headz'ene ønsker ser det ut som.

Viva Armed Assault og BIS!

 

 

-Rawhide

7686638[/snapback]

 

Enig der OP2, vil nok være noe helt annet. Synes forresten det er litt rart at OP-gutta har kunnet lage et spill som er 99% likt til OP, uten å få lov til å bruke OP navnet. Ville trodd Codemasters kunne ha stoppet det..??

 

Tror jeg venter med å kjøpe til en fullt spillbar versjon kommer på det norske markedet med å kjøpe.. Leste på buyarma at spillet er ferdig, men at de ikke har noen distrubutør tilgjengelig for norden/resten av verden enda.. Tidligst feb -07

 

Men, hvordan ordnet du betaling ? Ser at de skriver at man ikke trenger å betale med en gang.. ?

Lenke til kommentar

En må først spørre seg selv: er man ute etter arkadespill eller realistiske simulatorer?

BF2 og lignende er arkade, IL2 (`46 utgaven som har alt), Comanche 4 og LockOn:MOA er gode simulatorer.

Il-2 derimot gir den ultimate flyopplevelsen av "den gode gamle tiden" da alle kamper var dogfights.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...