Blausen Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Første bilde med nye kameraet. Har jobbet endel med dette. Og ønsker litt tilbakemeldinger. Blir de buskene litt for dominerende? Hva annet kan jeg putte inn i bildet? Dette er bare et førsteutkast Endret 19. september 2006 av blausen Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Flott arbeid med farger og stemning, og bra hus til formålet (hvor har du det fra?). Likte tornene nederst. Og perfekt vinkel. Der vil jeg bo. Perfeksjonering: lynet ser for innklippet og fotoshoppa ut. Delvis fordi det har en mørk blå kant rundt istedenfor blå "glow". Og delvis fordi det ville kastet mye lys på huset som ville gitt en helt annet lyskarakter, skarpere skygger, og belyst bakfra. Men jeg kan ikke si jeg vet hvordan det skulle vært gjort mer livaktig... kanskje hatt det mye lenger unna, mot horisonten. Greinene oppe til høyre er ikke dominante, men jeg får liksom ikke overflaten til å stemme. Noe ser kunstig ut. Kanskje litt vel mye pigger. Får du slått ut noen av vinduene også? Endret 16. september 2006 av Onkel Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Det jag har såtte rødt rund må vekk, men ellers Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 (endret) En bittelitt mer gjennomarbeidet versjon. Skal jobbe mer med lynet selvfølgelig... Og knuste glass skal bli ! Endret 16. september 2006 av blausen Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Skalaen på buskene er ikke helt god, det ser ut som noen grener som er plassert rundt kameraet. Det hadde sett bedre ut om det var trær, da hadde det sett ut som de rammet inn huset istedet for kameraet. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Her er en måte å lage lyn på i PS. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Selve huset ser ganske fett ut, men elementene passer ikke så godt sammen, da særlig lynet. Minner meg om tidlig 90-talls barne-grøssere. Bedre å droppe lynet, det ser stormfullt ut fra før av, evt. mekk noe mer realistisk lyn. Litt mer kontrast i skyene hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) En litt mer gjennomarbeidet versjon. Bedre nå? Endret 19. september 2006 av blausen Lenke til kommentar
XplittR Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Syntest version 2 var skumlere enn version 3.. men det var jo noe uekte med det lynet, ellers så var det bra.. =) De tornene og treet gav liksom ett inntrykk av at man var nærmere.. Endret 19. september 2006 av Bendikto Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Prøv å få til en skummel skikkelse/skygge på utsiden/i vinduet. Det hadde gitt en spooky stemning Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 http://www.digit.no/wip4/photo/detail.epl?id=33108 V3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå