KissaMcDuck Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Kilde: Se & Hør Han hadde visstnok ett uhell uansett, om han knakk den eller ikke aner jeg ikke Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Skulle ikke gå ann, i penisen er det en tarm som blir stiv når den fylles med blod. Ikke noe bein. Lenke til kommentar
HighHopes Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Tja jeg veit ikke helt jeg.Ikke helt min stil gitt. Legger ved et klipp av et aent band som ligger litt i sama gata http://www.zeronews-fr.com/flash/electronik_supersonik.php Morsom sak Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Skulle ikke gå ann, i penisen er det en tarm som blir stiv når den fylles med blod. Ikke noe bein. 7160495[/snapback] En tarm?! Penis er laget av 4 svampelegemer som fylles med blod når penis blir erigert. Ikk en tarm. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg elsker Modern Talking. Haha de er kule. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå