norrick Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Skal bestille 100-200m nettverkskabel og lurer på hvor i norge dette er billigst. Skal være ut av den flertrådige typen UTP (ikke installasjonskabel). Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Letteste er og kjøpe 100-200 UTP kabel hos en eletriker. og lage hele kabelen selv.. Det hadde ivertfall jeg gjort. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Hadde tenkt å lage nettverkskabelen selv, vil bare finne ut av hvor det er billigst å kjøpe slik kabel. Jeg regner med at det er mange av hw's forumbrukere som vet om gode kabelpriser i disse ADSL/nettverkstider-tider og håper noen kan lede meg til rett nettbutikk. Det er desverrre ikke mange el.istallatører her i halv-bygda (Risør) som fører noenlunde mennesklige priser. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Kabel på rull får du kjøpt på Biltema, Clas, Komplett mm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå