Kennyak90 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 går det an å bruke noen annen prossesor til hovedkort med socket 478? eller er jeg nødt til å kjøpe nytt hovedkort? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Du kan kun bruke socket 478-prosessorer på et socket 478-hovedkort. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Tipper det er få eller ingen som skjønner hva du mener...ikke jeg hvertfall! Forklar problemet litt mer forståelig er du snill. Og endre navnet på innlegget til noe som forklarer hva problemet ditt er, visst ikke vil denne bli stengt! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hei! Jeg tror det finnes overganger så cpuer fra bærbare skal passe, men socket 478 er vel ganske ute nå. Vennligst forklar litt mer. God helg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hvilken prosessor har du idag og hvilken prosessor vil du bruke? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Kennyak90 Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 jeg har ingen prossesor enda... bygger pc fra bunnen av... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Ikke gå for socket 478 når du skal bygge helt ny PC. Velg mellom s775 eller AM2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå