Gå til innhold

Noe god punk?

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slenger meg på den, Beinkjør burde jo nesten vært på listen min sin det er en av favorittene. Grisefeit forfylla rølpepunk. Tjohei og hopp sa mannen mens han klukket godt i sjegget til kona.

Edit: Meg og karen over så Molly Gogo i helgen, og det tok faen meg av, skapunk som får rockefoten til å vrikke.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Kjør på med et urørt undergrundsband..heter beinkjør..god gammel rølpepønk :)  vil få anbefale en gruppe som heter molly gogo..er vel en sort skapunk

garr :mad:

6919028[/snapback]

Både beinkjør og molly gogo er dritbra!

dropkick murphys og flogging molly er verdt å laste ned!

against me!

anti-flag

antikontråll(urørt)

bad religion

barn av regnbuen (urørt)

bitches and bastrads (urørt)

black flag

brutal kuk (urørt)

buzzcocks

bøyen beng (vet ikke om det ligger på urørt/uhørt, men på blitz.no)

The casualties (skal jeg se i sommer! :D )

charta 77

cheap sex

the clash

dead kennedys

decibøllene (urørt. loff er best med frø!)

The distillers (knallbra hellcat-band)

ebba grön

exploited

f-minus

horrorpops

la casa fantom (urørt eller blitz.no)

Lars Frederiksen and the bastards

Misfits

Nekromantix

Ni liv (urørt)

propagandhi

raging fugitives (urørt)

ramones

Rancid (alle albumene er verdt å ha!)

schizokødds (urørt)

sex pistols

sham 69

spermbirds

Tarmer(urørt)

tiger army

Uk subs

the unseen

varnagel

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
The Ramones selvfølgelig.

6877223[/snapback]

Dritband,

6887815[/snapback]

De grunnla faktisk punken. Er greit å høre på også. :)

6887856[/snapback]

Liker ikke helt å tro at det var Ramones som "grunnla" punken, strekker meg til at de startet "bølgen". Mener Velvet. Iggy Pop, Rolling Stones, Small faces osv (for å nevne noen få). egentlig grunnla punken. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Fordet om de første punk-bandene tokk inspirasjon fra tidligere band var det likeveld de første punk-bandene som grunnla punken. De bandene du nevner grunnla ikke punken slik jeg ser det... men gjorde mye for at punken ble til :)

7580736[/snapback]

grunnlag ~lag (etter ty., eg 'det som ligger underst, til grunn') noe som ligger til grunn, basis, utgangspunkt, forutsetning ha et godt g- å bygge på / et vitenskapelig g- / legge g-et for noe nytt / beviset gir g- for tiltale / med g- i prognosene / g-et for vår viten / ha g- for å hevde at ... / beslutningen er tatt på sviktende g- 

Kilde: Bokmålsordboken.

De første bandene "grunnla" ikke en dritt, men smarte forretningsfolk visste sin besøkstid. :)

Lenke til kommentar
Fordet om de første punk-bandene tokk inspirasjon fra tidligere band var det likeveld de første punk-bandene som grunnla punken. De bandene du nevner grunnla ikke punken slik jeg ser det... men gjorde mye for at punken ble til :)

7580736[/snapback]

grunnlag ~lag (etter ty., eg 'det som ligger underst, til grunn') noe som ligger til grunn, basis, utgangspunkt, forutsetning ha et godt g- å bygge på / et vitenskapelig g- / legge g-et for noe nytt / beviset gir g- for tiltale / med g- i prognosene / g-et for vår viten / ha g- for å hevde at ... / beslutningen er tatt på sviktende g- 

Kilde: Bokmålsordboken.

De første bandene "grunnla" ikke en dritt, men smarte forretningsfolk visste sin besøkstid. :)

7580853[/snapback]

Så det vi ble enig om da var at slavene i Amerika grunnla Black-metal? med tanke på at blues som utviklet seg fra det, er grunnlaget for rock, som er grunnlaget for metal og punk, som da igjen er grunnlaget for black metal....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...