Lars-H Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Dead Kennedys, Anti-Flag, Ramones, Misfits, Rancid for å nevne noen. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Er måten du svarer på gutten min, går helt greit for meg at du ikke liker Ramones, liker bare ikke måten du ordlegger deg på Lenke til kommentar
Reverend_Jim Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Men det har du vel ikke så jævlig mye med, har du? Du skjønner hva jeg mener, og da har jeg faen meg ordlagt meg godt nok. Ramones er og blir et dritband, og det har all mulig relevans i dette emnet. Diskusjon slutt. Lenke til kommentar
collet Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Norsk selvfølgelig: Nullskattesnylterne! Lenke til kommentar
Jcarlsen Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Kjør på med et urørt undergrundsband..heter beinkjør..god gammel rølpepønk vil få anbefale en gruppe som heter molly gogo..er vel en sort skapunk garr Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Slenger meg på den, Beinkjør burde jo nesten vært på listen min sin det er en av favorittene. Grisefeit forfylla rølpepunk. Tjohei og hopp sa mannen mens han klukket godt i sjegget til kona. Edit: Meg og karen over så Molly Gogo i helgen, og det tok faen meg av, skapunk som får rockefoten til å vrikke. Endret 22. september 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Norsk selvfølgelig: Nullskattesnylterne! 6888517[/snapback] Dritbra band! Var akkurat på konsert med de! De er fra samme plass som meg. Iallefall de fleste:D Lenke til kommentar
kalli Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Er Hüsker Du punk? Ihvertfall er det ett knall bra band! Ellers er det jo Ramones, Pistols, Clash, Misfits, Dead Kennedy og Bad Religion... Som er ganske så brae (Særlig Ramones!! )! Lenke til kommentar
sid_ Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Kjør på med et urørt undergrundsband..heter beinkjør..god gammel rølpepønk vil få anbefale en gruppe som heter molly gogo..er vel en sort skapunk garr 6919028[/snapback] Både beinkjør og molly gogo er dritbra! dropkick murphys og flogging molly er verdt å laste ned! against me! anti-flag antikontråll(urørt) bad religion barn av regnbuen (urørt) bitches and bastrads (urørt) black flag brutal kuk (urørt) buzzcocks bøyen beng (vet ikke om det ligger på urørt/uhørt, men på blitz.no) The casualties (skal jeg se i sommer! ) charta 77 cheap sex the clash dead kennedys decibøllene (urørt. loff er best med frø!) The distillers (knallbra hellcat-band) ebba grön exploited f-minus horrorpops la casa fantom (urørt eller blitz.no) Lars Frederiksen and the bastards Misfits Nekromantix Ni liv (urørt) propagandhi raging fugitives (urørt) ramones Rancid (alle albumene er verdt å ha!) schizokødds (urørt) sex pistols sham 69 spermbirds Tarmer(urørt) tiger army Uk subs the unseen varnagel Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 The Ramones selvfølgelig. 6877223[/snapback] Dritband, 6887815[/snapback] De grunnla faktisk punken. Er greit å høre på også. 6887856[/snapback] Liker ikke helt å tro at det var Ramones som "grunnla" punken, strekker meg til at de startet "bølgen". Mener Velvet. Iggy Pop, Rolling Stones, Small faces osv (for å nevne noen få). egentlig grunnla punken. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Og slavene i Amerika grunnla black-metallen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Pønk blir faen ikke röffere enn GG Allin. http://youtube.com/watch?v=myAsJJ6bsio Endret 26. desember 2006 av Glint Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Og slavene i Amerika grunnla black-metallen. 7580546[/snapback] Og poenget er... Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Fordet om de første punk-bandene tokk inspirasjon fra tidligere band var det likeveld de første punk-bandene som grunnla punken. De bandene du nevner grunnla ikke punken slik jeg ser det... men gjorde mye for at punken ble til Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Fordet om de første punk-bandene tokk inspirasjon fra tidligere band var det likeveld de første punk-bandene som grunnla punken. De bandene du nevner grunnla ikke punken slik jeg ser det... men gjorde mye for at punken ble til 7580736[/snapback] grunnlag ~lag (etter ty., eg 'det som ligger underst, til grunn') noe som ligger til grunn, basis, utgangspunkt, forutsetning ha et godt g- å bygge på / et vitenskapelig g- / legge g-et for noe nytt / beviset gir g- for tiltale / med g- i prognosene / g-et for vår viten / ha g- for å hevde at ... / beslutningen er tatt på sviktende g- Kilde: Bokmålsordboken. De første bandene "grunnla" ikke en dritt, men smarte forretningsfolk visste sin besøkstid. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 The Clash og Sex Pistols Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Gogol Bordello - sigøynerpunk. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) De fem ypperste av den gode gamle sorten er utvilsomt: 1.Sex Pistols 2.Stooges 3.Clash 4.Television 5.MC5 Ramones syns jeg er skikkelig oppskrytt. Greit de er viktige men musikalsk. Byaaah! Endret 26. desember 2006 av tjalla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Turboneger! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Fordet om de første punk-bandene tokk inspirasjon fra tidligere band var det likeveld de første punk-bandene som grunnla punken. De bandene du nevner grunnla ikke punken slik jeg ser det... men gjorde mye for at punken ble til 7580736[/snapback] grunnlag ~lag (etter ty., eg 'det som ligger underst, til grunn') noe som ligger til grunn, basis, utgangspunkt, forutsetning ha et godt g- å bygge på / et vitenskapelig g- / legge g-et for noe nytt / beviset gir g- for tiltale / med g- i prognosene / g-et for vår viten / ha g- for å hevde at ... / beslutningen er tatt på sviktende g- Kilde: Bokmålsordboken. De første bandene "grunnla" ikke en dritt, men smarte forretningsfolk visste sin besøkstid. 7580853[/snapback] Så det vi ble enig om da var at slavene i Amerika grunnla Black-metal? med tanke på at blues som utviklet seg fra det, er grunnlaget for rock, som er grunnlaget for metal og punk, som da igjen er grunnlaget for black metal.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå