roolf Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg bestilte på tirsdag en PC i deler fra hhv Mamoz og Pcutstyr. Sistnevnte sendte delene dagen etter, mens hos Mamoz har det ikke skjedd noe. Status er "transport til pakkelager", og det har det vært i 5 dager nå. Er det vanlig at Mamoz er så treige, eller er det noe spesielt som skjer nå? Jeg kommer ikke gjennom på telefon og får ikke svar på mail. Har aldri handlet hos Mamoz før, og lurer på om dette er vanlig. Lenke til kommentar
candymann Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hei! Jeg anbefaler deg å avbestille alt du har bestillt hos mamoz da det er en webshop som ikke er bra eller seriøs. Jeg kan ikke si noe positivt om dem i det heletatt.... Jeg har hatt 2 episoder med dem og jeg kommer aldrig å handle mer der. Det nyeste er at når jeg bruket angrefrist på noe komponenter (som jeg hade kompaktibilitetsproblemer med) så hentet de ikke pakken på posten uten jeg fikk den tilbake som retur. Har prøvet å ringe, "liveperson" og mail men inget svar. Er det så de sniker seg unna angrefrist (-> de kommer vel å si at posten ikke har sendt hentelapp.....). Styr unna og avbestill alt du ska ha fra dem er min anbefaling! Betal noen krone mer og kjøp delene fra en seriøs webshop. Mvh Lenke til kommentar
roolf Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Ja jeg har kommet til det samme selv. En ting er at de er forsinket, men når jeg i løpet av 4 dager på rad ikke har klart å komme i kontakt med, så blir det avbestilling. Lenke til kommentar
ArtDeco Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Tiltredes. Har sannsynligvis handlet for siste gang hos mamoz. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hold deg langt unna Mamoz. Bestilte for 1 år siden en ny kabinett, fra da jeg bestilte til jeg fikk den tok det 3 uker. Ja, kabinettet var inne på lager. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Ja jeg har kommet til det samme selv. En ting er at de er forsinket, men når jeg i løpet av 4 dager på rad ikke har klart å komme i kontakt med, så blir det avbestilling. 6880818[/snapback] Må bare få ut litt frustrasjon: Avbestilte selvfølgelig samme dag som jeg skrev det siterte innlegget. For sikkerhets skyld gjorde jeg det 2 ganger. Litt over en uke senere sendte de likevel varene og trakk salgssummen fra visakortet mitt. Dette var rimelig irriterende siden jeg da hadde bestilt og mottatt de samme varene fra en annen webshop. Dessuten fikk jeg dårlig råd når kr 7500 betales to ganger samme måned. Jeg protesterte via deres kontaktskjema og krevde umiddelbar refusjon. Noe over en uke senere finner Mamoz det for godt å lese min protest. Får da til svar at det bare var å la varene gå i retur så skulle beløpet refunderes. Jeg må altså vente i 14 dager + postgang før de betaler det beløpet de urettmessig har trukket fra min konto. Nå er det ca 3-4 uker siden varene gikk i retur (og 2 måneder siden jeg avbestilte), men jeg har selvfølgeliig ikke mottatt noen tilbakebetaling fra Mamoz. Mamoz må være den mest useriøse butikken jeg noen gang har opplevd: 1) de brukte nesten 14 dager på å sende ut varer som var på lager, 2) jeg greide ikke å komme i kontakt med dem, verken pr telefon eller via kontaktskjemaet, 3) de ignorerte at bestillingen var avbestilt selv om dette skjedde på den måten som foreskrevet på deres sider, 4) de trakk kjøpesummen urettmessig fra kontoen min, og 5) de betaler den selvfølgelig heller ikke tilbake. Jeg er fristet til å skifte gear og kjøre ganske hardt mot dem nå.... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Oi oi oi Den var grusom . Og jeg som troddet mis siste bestilling hos Databutikken var ille Greit å vite foresten, nesten jeg bestilte noe der en gang. Men på dine vegne skal jeg aldrig bestille noe der!! Endret 16. november 2006 av simalarion Lenke til kommentar
afoelges Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Får henge meg på klagekoret her: Mamoz har vært avsindig trege med å behandle ordrer og å svare på henvendelser i det siste. Hadde en bestilling (betalt med kredittkort - aldri bruk debetkort på sånt!) liggende i 2 uker uten at noe skjedde. Ingen tilbakemeldinger på purringer og derfor avbestilt etter de 2 ukene. 1 uke etter avbestilling hadde endelig noen klart å lese mail. Klager på underbemanning ifb med åpning av ny butikk. Mulig det, men holder de på sånn blir mer behov for å stenge butikker enn å åpne dem i fremtiden... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Ser en banner nå på hw.no der det etterlyser hjelp for å bli bedre hehe Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Argh, bestilte hk og cpu fra mamoz i sist uke, sparte et par hundre på det, men angrer veldig etter å ha lest alt dette. Bestilte fra to andre webshopper også, deres pakker kom på lørdag, mens pakken fra Mamoz ventes i morgen(tirsdag) Nå ber jeg til høyere makter om at det ikke er noe trøbbel med varene fra mamoz, for har virkelig ikke lyst på et retur\defektvare helvete. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Nå har de nokk ikke til vane å sendet defekte varer, men de er nokk ikke den skarpeste kniven i skuffen når det gjelder god kundeservice. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Du er jo heldig! I ditt tilfelle er de jo bare noen dager treigere enn andre butikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå