just_me Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 hva sjer med raptor disker? de har steget med ca.15% i pris i alle butikker hvorfor? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 hva sjer med raptor disker? de har steget med ca.15% i pris i alle butikker hvorfor? 6876529[/snapback] Fordi ingen kjøper det lenger, så må de sette opp prisene. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 hva sjer med raptor disker? de har steget med ca.15% i pris i alle butikker hvorfor? 6876529[/snapback] Fordi ingen kjøper det lenger, så må de sette opp prisene. 6876828[/snapback] Da skal prisene gå ned, ikke opp. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 hva sjer med raptor disker? de har steget med ca.15% i pris i alle butikker hvorfor? 6876529[/snapback] Fordi ingen kjøper det lenger, så må de sette opp prisene. 6876828[/snapback] Da skal prisene gå ned, ikke opp. Hilsen, efikkan. 6878017[/snapback] hehe, jeg trur det er som surlest sier fordi: det er ferre som kjøper deskene og da må de sette prisene opp for og ikke nå i minus, man kan jo bare se på andre skjeldene ting som det er få som kjøper, de er dyre og ting som nesten alle skal ha er billige, men jeg kønte tanken din efikkan det er jo logisk det oxo at de setter ned prisene for og få selge flere, det virker som at WD ikke prøver og selge frere rator disker, det virker oxo som de er på vei "ut" Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 hva sjer med raptor disker? de har steget med ca.15% i pris i alle butikker hvorfor? 6876529[/snapback] Fordi ingen kjøper det lenger, så må de sette opp prisene. 6876828[/snapback] Da skal prisene gå ned, ikke opp. Hilsen, efikkan. 6878017[/snapback] hehe, jeg trur det er som surlest sier fordi: det er ferre som kjøper deskene og da må de sette prisene opp for og ikke nå i minus, man kan jo bare se på andre skjeldene ting som det er få som kjøper, de er dyre og ting som nesten alle skal ha er billige, men jeg kønte tanken din efikkan det er jo logisk det oxo at de setter ned prisene for og få selge flere, det virker som at WD ikke prøver og selge frere rator disker, det virker oxo som de er på vei "ut" 6878082[/snapback] Jeg vet ikke hva det koster å lage diskene, men jeg kan tenke meg det er dyrt. Og siden ytelseforskjellen i dag ikke er merkbar, så ser jeg ikke noe serlig behov for Raptor lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå