El-Frodo Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Har hørt et opptak av ei trønderdame som snakker utrolig bredt som ringer til en butikk og klager på pølsa ell noe. Butikkdama ler gjennom hele samtalen. Trønderdama snakker om "sprækk i pøsha" eller noe slik. Noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Er dette fra denne telefoncden? Minner meg om trønderen som ringte og klaget over at 'det e så mye fett i rævkanten', når hun mente ribbekanten. Lenke til kommentar
El-Frodo Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Er dette fra denne telefoncden? Minner meg om trønderen som ringte og klaget over at 'det e så mye fett i rævkanten', når hun mente ribbekanten. 6876499[/snapback] Ja!! Det er den! Har du den?? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Finn ikkje ut kor denne fila kan lastast ned frå, men eg har ho i MP3-format inne på PC-en. Send meg ein PM, så kan eg sende ho til deg. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 CDen heter 'Telefonterror - Utsolgt'. Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 Har lagt den ut her for deg :-) https://www.soltveit.net/telefonterror.mp3 1 Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 Jøss, plutselig var en 13 år gammel tråd vekket til live. Dama er forresten skuespiller Ine Jansen, kjent fra blant annet TV-serien Helt Perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå