Norgoa Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Er dette en bra Pc til å spille på ? Jeg er ute etter en pc som kan kjøre alle spillene som er ute med bra grafikk. Noen som har noen meninger ? Base Intel® Core® 2 Duo® E6400 Processor (2.13GHz, 1066MHz, 2MB) Microsoft Operativ System Ekte Windows® XP Media Center Edition 2005 Minne 2048MB Dual Channel DDR2 533MHz (2x1024MB) Minne Tastatur Logitech LX700 trådløst tastatur og mus - NO/Norsk (QWERTY) Monitor Dell UltraSharp 1907FP 19" Black (TCO99) Performance LCD Flat Panel Monitor with Height Adj Stand Grafikk-kort 256MB nVidia™ GeForce 7900GS graphics card Harddisk 320GB (7200rpm) Serial ATA Hard Drive with 8MB DataBurst™ cache Diskettstasjon Internal 13-in-1 Media Card Reader Optiske enheter 16X DVD+/-RW Drive Lydkort Sound Blaster X-Fi Xtreme Music card,PCI w/Dolby Digital,7.1 speaker surround and THX certification Høytalere Dell 5650 5.1 Surround høyttalersystem Microsoft Programvare Microsoft® Works 8 (norsk)(Inneholder ikke Office pakken) Standard Garanti 1 År Hente-og-Levere Service Garanti Oppgraderinger 1 År Hente-og-Levere Service Physics PCI card 128MB Ageia™ PhysX™ PCI Card (hva er egentlig denne god for ? ) TOTALT BELØP Inkl. mva.: 14,089.00 kr Lenke til kommentar
Changis Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 physX kortet jobber bare med "physics" i spill (som stoetter PhysX, bare noen faa, dessuten kommer ATi snart med en loesning som lar deg bruke et av kortene til denne funksjonen (men ikke i de spillene som physx stoetter)) saa hvis du ikke kommer til aa spille physX spill (mange av de er multiplayer, og noen gaar meget daarlig uten physX kortet saa ikke alle vil spille de spillene )ta bort kortet, spar ca 2000 jeg har mer tro paa ATi's loesning med Havok physics, tror det blir mer utbredt... til det lydkortet ville jeg kjoept logitechs 7.1 thx certified hoytalerpakke, slik ad du faar utnyttet lydkortet skikkelig (for de fleste onboard kortene har allerede native 5.1/7.1 support, vet ikke om dette gjelder dell da...) vet du noe om hvaslags hovedkort du faar? sli? crossfire? spesiallaga dell? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Personlig ville jeg nok valgt Conroe E6600 og Radeon X1900XT og kuttet lydkortet. Du må ha godt lydanlegg for å høre forskjell, men jeg har ikke testet noe serlig lydkort på Dell-pcer. Når det gjelder PhysX så er det bortkastet. De få spillene som støtter det, får faktisk dårligere ytelse med PhysX. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Norgoa Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Noen andre som har noen meninger ? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Er dette en bra Pc til å spille på ? Jeg er ute etter en pc som kan kjøre alle spillene som er ute med bra grafikk. Noen som har noen meninger ? Base Intel® Core® 2 Duo® E6400 Processor (2.13GHz, 1066MHz, 2MB) Microsoft Operativ System Ekte Windows® XP Media Center Edition 2005 Minne 2048MB Dual Channel DDR2 533MHz (2x1024MB) Minne Tastatur Logitech LX700 trådløst tastatur og mus - NO/Norsk (QWERTY) Monitor Dell UltraSharp 1907FP 19" Black (TCO99) Performance LCD Flat Panel Monitor with Height Adj Stand Grafikk-kort 256MB nVidia™ GeForce 7900GS graphics card Harddisk 320GB (7200rpm) Serial ATA Hard Drive with 8MB DataBurst™ cache Diskettstasjon Internal 13-in-1 Media Card Reader Optiske enheter 16X DVD+/-RW Drive Lydkort Sound Blaster X-Fi Xtreme Music card,PCI w/Dolby Digital,7.1 speaker surround and THX certification Høytalere Dell 5650 5.1 Surround høyttalersystem Microsoft Programvare Microsoft® Works 8 (norsk)(Inneholder ikke Office pakken) Standard Garanti 1 År Hente-og-Levere Service Garanti Oppgraderinger 1 År Hente-og-Levere Service Physics PCI card 128MB Ageia™ PhysX™ PCI Card (hva er egentlig denne god for ? ) TOTALT BELØP Inkl. mva.: 14,089.00 kr 6876450[/snapback] jeg funnet en bedre Cpu(E660), og bedre graffikkort (512 mb) og ellers like bra til til 11500. Uten lydkortet ditt da og lydanlegget. Skjekk komplett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå