henry14 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Hei Jeg har en Xbox 360 og en Router, men NATen er Strict. Dette gjør at jeg ikke får connecta til alle folk på Live. Noen som kan forklare meg hvordan jeg får "åpnet" NAT?? Routeren er phillips 11b/g True Turbo SNB6500/00 Endret 16. september 2006 av henry14 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hvilken leverandør? Har du skrudd på UPNP i routeren og latt maskinen bruke UPNP? Hvilken leverandør har du? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 http://www.portforward.com/english/routers...ox_Live_360.htm Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Hei igjen, stilte det inn slik det sto i linken, men den er enda strict Vet du noe annet jeg kan gjøre? PS: NEXTGENTEL Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 UPNP står på. noen som vet noe jeg kan prøve? Lenke til kommentar
kingleh Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har vel egentlig samme problem som deg... har en speedtouch 585 fra nextgentel... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Og dere har dobbelt, trippeltsjekket at dere har gjort alt rett? Har dere testet om dere har greid å åpne portene korrekt? Test med Shields Up!. Test gjerne med å først forwarde en port til din maskin samtidig som du forwarder en til din XboX/Playstation. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Igår da jeg spilte med innstillingene som skulle åpne NAT klikket blant annet TDU tre ganger. Saints Row klikket 5 ganger. Saints Row Frøs akkurat da det var 1 sek igjen av online matchen og en gang i matchmaking......dette har aldri skjedd før. Stilte alle innstillingene på NAT tilbake slik det var, men det frøs nok en gang. Noen som vet om noen gode Xbox Live Routere som du kan få åpen NAT på uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå