Gaston Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Som tittelen sier så vet jeg ikke hvordan jeg får vekk dette... Noen som kan hjelpe? Jeg har en Acer 2480 Høytalerne er innebygd selfølgelig. realtek.bmp egenskaper_for_lyder.bmp Endret 13. oktober 2006 av Gaston Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hvordan kort har du da? Hvordan er det koblet? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Inegrert Det skjedde etter at jeg oppdaterte driveren.. PC'en er helt ny Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Har du flere lydutganger på pc'en? Er det en bak for høyttalere og en i front for hodetelefon f.eks? Hvordan har du koblet det? Har det alltid vært slik, eller ble det pluselig bare slik etter at du oppdaterte driveren? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Det er en bærbar PC. (Acer TravelMate 2480) Jeg innstallerte en driver fra Acers hjemmesider. (RealTek heter greia liksom, driveren) Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 men da har du vell bare en mini-jack utgang for lyd siden det er en laptop? Hvordan har du koblet høytalerene, har du brukt en signalsplitter? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Det er høytalerne som er innebygget i PC'en. I inngangen til headsettet (der man plugger inn) står det SPDIF under den. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg må dra opp denne tråden igjen... Kan noen være så snille å hjelpe meg..? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) OK, nå har jeg avinnstallert driveren. Finnes det en annen driver kanskje? Innstallerte den samme driveren...det går bare ikke. Lyden kommer fra begge. det hjelper jo ikke med hodetelefoner... Endret 14. oktober 2006 av Gaston Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 OK, nå har jeg avinnstallert driveren. Finnes det en annen driver kanskje? Innstallerte den samme driveren...det går bare ikke. Lyden kommer fra begge. det hjelper jo ikke med hodetelefoner... 7066391[/snapback] finnes bare en driver til alt! men hvordan har du koblet det, har du innplugging framme og bak på maskinen, det har jeg Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Hvorfor er det så mange som spør hvordan jeg koblet greier? Det er en bærbar PC, jeg har ikke koblet noen ting. Inngangen til hodetlf er framme, men det har ikke noe å si om det er framme eller bak. Litt skuffet over at så mange har sett bildene, men vet ikke svaret...sorry... Lenke til kommentar
Henriken Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg tror at det er noe mekanisk som skrur av lyden til de innebyggete høytalerne når man setter i hodetelefoner og at den "pinnen" som føler om du har koblet til hodetelefonene eller ikke har blitt ødelagt. Du kan jo prøve med noen andre hodetelefoner og se om det går med de. Evt. prøve å lirke pluggen litt frem og tilbake og opp og ned i hodetelefonhullet mens du spiller musikk. Hvis dataen er ganske ny kan du prøve å klage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå