Brukernavn_i_bruk Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 skal ha en forsterker som klarer å drive dei høyttalerene og suben eg linket til, så lenge klarer å drive dem så er eg fornøyd, skal bare ha et anlegg som har god lyd og god bass, så lenge stiller dei krava så er det nok for meg 6879880[/snapback] Oki, de Genexxa høytalerene har en følsomhet på 94 db pr. Watt og driver 4 ohm ergo de er ikke serlig lett drevene. Den suben er en AKTIV sub ergo den har en innebygd forstærker og kan drives av en liten walkman, bare for og nevne noe. Men jeg skjønner ikke helt vitsen med og kjøpe 2 par vent heller enda litt og flere lønninger så kjøp deg noe sikkelig det du finner på AVforum er faktisk veldig bra og ikke minst billig! Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 klarer fint å vente med å kjøpe høyttalerer siden har 2 på 200w fra før av eg kan bruke Lenke til kommentar
Brukernavn_i_bruk Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Oki.. Jeg har 1 Sugden 2X 25w forsterker her hjemme og tro meg.. den kan spille bra! Den er nypris 25.000 though. Jeg tror du hadde greid deg fint med noe 2X 40-100 og ikke de største høytalerene du finner, det er faktisk mere en hvor mye Watt de kan spille... Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 har bestemt meg for å ikke bruke så mye penger på anlegg enda, så trenger bare en forsterker som kan drive 1 par med dem høyttalerene eg linka til og den suben Lenke til kommentar
Brukernavn_i_bruk Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Du har alerede fått veldig gode forslag. Uansett du er også _NØTT_ til og bruke litt penger på kabler ellers kan du like godt kaste høytalerene ut av vinduet.. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Du har alerede fått veldig gode forslag. Uansett du er også _NØTT_ til og bruke litt penger på kabler ellers kan du like godt kaste høytalerene ut av vinduet.. 6881170[/snapback] I et såpass lavt prissegment ville jeg ikke brukt mye penger på kabler. En grei høyttalerkabel med godt tverrsnitt bør ikke koste mer enn 50-60 kroner meteren pluss en signalkabel til et par hundrelapper bør holde i massevis. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 For å holde det billig: Høytalere: Dali Blue 3003 2496kr Senere kan du sette disse bak og kjøpe Dali 5005, 6006 eller 8008 til nye fronthøytalere. Reciever: DENON AVR-1507 3398kr Senterhøytaler: DALI Concept CT 1398kr Sub haster ikke, men når du etter hvert skal ha så kjøp en SVS. Garantert mest for pengene. Den billigste de har nå er SVS PB10-NSD til 4152kr. Samtlige tester jeg har les av SVS er fulle av skryt. "Skal du ha samme kvaliteten fra et annet merke må du gange prisen med fire" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå