Gå til innhold

Erstatte XP med Vista allerede nå?

Tweaky

Anbefalte innlegg

Har brukt Vista RC1 64 bit versjon en dag nå, og synes dette er en drøm i forhold til windows XP. For det første går alt mye raskere, og i tillegg er alle programmene jeg har testet (inkludert WoW) kompatible med Vista.

Jeg lurer rett og slett på om jeg skal begynne å bruke Vista, og benytte meg av onecare løsningen til Microsoft.

Noen som har noen synspunkter på dette? Vil jeg kunne støte på problemer, eller høres det ut som en grei løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer rett og slett på om jeg skal begynne å bruke Vista, og benytte meg av onecare løsningen til Microsoft.

6875956[/snapback]

Windows Live OneCare er bare en " trial " periode på 3 måneder for andre utenfor USA:

* Windows Live OneCare is currently available only to U.S. residents. See additional installation requirements.

fra denne side ( helt nederst ) :

http://www.windowsonecare.com/purchase/tri...id=wlsc_centers

lykke til videre

Lenke til kommentar

Jeg bruker også mest Vista for tiden, men jeg har ikke fjernet XP. Det er XP som ligger på C: driven.

Jeg vil ikke anbefale å erstatte XP med Vista før Vista er i salg. Det er helt greit å bruke Vista til daglig siden den er ganske stabil og er helt grei til hjemmebruk. Men å fjerne XP og la Vista overta C: driven gjør jeg ikke før Vista er ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...