Gå til innhold

Er et mist 500w supply godt nok for denne pc-en?

sacrife

Anbefalte innlegg

Hvis dere ser i commenten min saa ser dere pc-en jeg nylig kj0pte.

Uheldigvis r0k jeg ut for uhellet med at suppliet i aerocool 550w suppliet mitt begynte aa braake noe intenst. Etter aa ha lest litt paa nettet saa jeg at dette er noe som skjer en del av de :(. Jeg pr0vde og fixe den selv og det funket litt, men ikke i lengden. Pga det gikk jo selvf0lgelig garantien oxo ut:(. Saa l0sningen atm er at jeg rett og slett har kobla den ut. (Det er 80x80 vifta som blaaser luft ut av suppliet bak som er synderen).

Det funker greit. Siden det ikke er vifta som kj0ler ned det hele jeg har kobla ut.

Men. Det blir dog litt for varmt for min svak. Saa etter aa ha lest litt reviews fant jeg ut at Mist 500w suppliet er rimelig bra. Og tenkte og kj0pe denne og bytte ut.

Paa mist 500w f0lger det ikke med kabler saa ejg lurte paa om jeg kunne bruke de som jeg bruker til aerocool turbine 550w jeg har naa siden de ser helt identiske ut bilde-messig. Bortsett fra at jeg maa kj0pe Atx str0mledningen til mist'en.

Saa det jeg lurer paa er enkelt.

Er 500w nok for min setup? Og kan jeg bruke kablene som fulgte med aerocool 550w suppliet?

PC:

nVidia XFX 7950GX2

2gb Pc6400, 800mhz DDR2

WD Raptor 150mb

WD Caviar 400mb

Creative Fatality X-Fi

Nec ND-3550 dvd rom

C2D E6600 med Zalman vifte

Og en 120x120 vifte.

+ 2-3 vifter som fulgte med kabinettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...