bzerk Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg var på Biltema og kjøpte meg 6Stk Lysdioder (LED) mye kabler og skrelling!! Verktøy: Avbitertang, Wirecutter/Stripper Jeg brukte Kaldkatode ledningen. først tok jeg å kutta av inntage til inverteren brukte de to kablene å sjøydda de sammen med LEDen så kobla på bryter. LED Kaldkatode ledningen LED PÅ Så monterte jeg to LEDs i CPU kjøleren. LED Kjøler LED Kjøler2 Ledning Ledning 2 Skjøyd Ferdig med kobling LEDs på Kan være jeg setter inn to LEDs til i kjøleren MVH bZerk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Var jo ikke noe komplisert mod eller noe spesielt ekstra ordinært da. Men det ga jo en liten effekt da. Men hvorfor sate du ledsene under vifta på CPU kjøleren? Hvorfor ikke sette dem inn standard? Men for guds skyld, sett bildene i img tags! og eventuelt resize dem! Endret 16. september 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 synes modden var litt kul, kanskje litt unødvendig med tanke på at du kunne bare spray lakkert vifta og satt in et uv lys men men najs tmolberg Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Har du link til det du kjøpte på biltema? Har dei slike fargede rør der (husker ikke det riktige ordet :/)? Goscinny Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 er det Katoder du mener?? MVH bZerk Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 er det Katoder du mener?? 7042313[/snapback] Ja, er vel igrunn det Var der nettopp, men fant det ikke ... Goscinny Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 de har ikke katoder på biltema kun leds de ligger på bil elektro der med bryterene. MVH bZerk Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Men de kan fint brukes i PC de også, eller? ENDRET: Disse du mener, Bzerk? ENDRET II: Ja, må være det Skal bort i dag også for å bytte lakken, da jeg kjøpte feil farge ^^ Goscinny Endret 11. oktober 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Det er ikke de LEDsene noen andre som kun er i blå!! det er 12V så det går fint ann å bruke i pcen. MVH bZerk Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ikke dem jeg linket til i stad? Tror du du da kunne ta deg til til å finne dem, bzerk? Drar om en times tid, elnz ... Goscinny Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 det er jo bare å spør betjeninga på biltema så finner du det!! LINK UNDER! LED MVH bZerk Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Skal faktisk bort der i dag igjen Beklager hvis jeg maste, bzerk. Håper bare dei lyser en del. Ser jo slik ut på bildene dine, Bzerk. Goscinny Endret 12. oktober 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Skal faktisk bort der i dag igjen Beklager hvis jeg maste, bzerk. Håper bare dei lyser en del. Ser jo slik ut på bildene dine, Bzerk. Goscinny 7055741[/snapback] neida det er det forumet er for vet du de lyser utrolig bra er fornøyd med de ja good luck!! MVH bZerk Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Må si jeg ble veldig skeptisk da jeg så de i butikken. Så jo kjempestore ut på bildet til biltema, og forsåvidt også de du la ut. Kjøpte derfor bare en for å teste dei ut. Men angrer litt nå. Får håpe det ikke er så lenge til neste gang, da Goscinny Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Må si jeg ble veldig skeptisk da jeg så de i butikken. Så jo kjempestore ut på bildet til biltema, og forsåvidt også de du la ut. Kjøpte derfor bare en for å teste dei ut. Men angrer litt nå. Får håpe det ikke er så lenge til neste gang, da Goscinny 7058297[/snapback] var også litt sånn til jeg så de en kamerat hadde. de er små en fordel det men lyser bra så 10kr stk MVH bZerk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå