Gå til innhold

Den nye generasjonen konsoller: En skuffelse?

Pricks

Anbefalte innlegg

Som jeg nevnte tidligere er det mye enklere finne gode screenshots fra et bilspill, siden 90% av kapasiteten på maskinen kan brukes til å vise bilene, og omgivelsene er pent rettet opp langs veien i riktig vinkel til spilleren. Det er derfor håpløst å bruke dette opp mot noen andre sjangere.

Men dragon hunter, hvorfor kan du ikke vise et bilde fra GT4 ihvertfall som er fra GAMEPLAY, er vel det som er interessant:

http://img.gamespot.com/gamespot/images/20...2_screen108.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Igjen, sammenligning av multiplatformspill! (ingen klappe-smilie her?)

Uansett ved de fleste multiplatformtitlene var rekkefølgen i visuell kvalitet slik:

1. Xbox

2. Gamecube

3. PS2

De som tror noe annet er ikke i fra denne verdenen.

6901871[/snapback]

Dette har enkelte individer i sony leiren ikke lett for å skjønne. Men jeg kan jo på sett og vis sympatisere litt da. Hvis man rir sony hesten og nekter å kjøpe andre konsoller, betyr jo dette at man selv i dag spiller på forrige generasjons svakeste konsoll, mens vi andre har tatt steget inn i denne generasjonen med HD og alt ting. Kan bli litt hårsårt å spille GT4 da så klart :D

Lenke til kommentar

Slutt i vis altfor store bileter her på forumet. Ellers blir eg nødt å dele ut advarsler!

Også for å sei det rett ut om grafikk så var mange PS2 spel vakrare enn ein god del GC og Xbox spel.

Men Xbox hadde spel med best grafikk og Gamecube låg tett oppi Xboxen med PS2 som hang *litt* etter.

Men i snitt så var Xbox overlegen GC og PS2

Men PS2 solgte mest og best! Det går jo rykter om at grafikkprosessoren i Wii er på nivå med 1800GT. Då kan det fort bli mykje bra grafikk på Wii og :)

Lenke til kommentar

Wii har en custom ATi-brikke basert på Flipper som var i Gamecube. Den er bygd opp fra grunnen av, med kodenavn Hollywood. Ingen spesifikasjoner er utgitt. IGN påstår at den kjører på 243MHz. Ellers er det veldig lite å gå etter.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Ok... Siden du må ha det inn med teskje:

PS2:

[bilde fra PS2-spill]

GC:

[bilde fra GC-spill]

Hva beviser dette?

6901746[/snapback]

Vet ikke helt hva slags øyne du ser med, men jeg syns Metroid ser mye bedre ut... Har du spilt Metroid Prime, egentlig?

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar

Hehe, men grafikken har bare 204** piksler da, og det vil jo si rekonvensen av et rektangel=) dette får vi se mye av i ps3's nye prosessor: cell, som i praktis vil blir brukt av et levende menneske=) i mangfoldet vil dette ugjøre ca 50% av et tilstrekkelig liv, men som sagt i en biosfære =)

slå den.........

Lenke til kommentar
Ok... Siden du må ha det inn med teskje:

PS2:

[bilde fra PS2-spill]

GC:

[bilde fra GC-spill]

Hva beviser dette?

6901746[/snapback]

Vet ikke helt hva slags øyne du ser med, men jeg syns Metroid ser mye bedre ut... Har du spilt Metroid Prime, egentlig?

6903297[/snapback]

tråden min var bare for å vise dragon hunter at man ikke kan sammenligne to tilfeldige spill for å bevise noe som helst. Selvfølgelig ser metroid bedre ut men det var ikke budskapet i den posten

Lenke til kommentar
tråden min var bare for å vise dragon hunter at man ikke kan sammenligne to tilfeldige spill for å bevise noe som helst. Selvfølgelig ser metroid bedre ut men det var ikke budskapet i den posten

6903828[/snapback]

Sorry. Blingsa. Tenkte det var en påstand om at bildet fra PS2'en var bedre... My bad... :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...