learntofly Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Bacalao tilberedt i messa i militæret. Værre mat skal du lete lenge etter. Funker sikkert fint som tortur... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hmm, akkurat nå kan jeg ikke huske hva det absolutt aller verste jeg har spist er - sikkert fordi jeg har tilberedt min egen mat en stund (ergo blir det bare det jeg liker). Men er det noe jeg husker veldig veldig godt er det for 10 år siden, vi fikk servert fersk kumelk (rett fra kua) med rørost, rømme og cottage ost (?). Det var bare så forferdelig stygt der og da, lurer egentlig på hva jeg mener i dag. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vet ikke om dette regnes for å spise men; Da jeg var mindre feiret jeg bursdagen min på McDonalds. Der har de en sånn "gøy" lek. En fra McDonalds som er "verten" har mange forskjellige ting i små boller, som f.eks: ketchup, is, karamellsaus, sjokoladesaus, nonstop, sennep, majones, dressing. Du får et band rundt øynene så du ikke ser noe. Verten velger noen ting som han/hun tar med en skje, og så skal den som får denne gjette hva det er forno i skjeen. Jeg fikk da ketchup, is, nonstop, sennep og sjokoladesaus. Det smakte driit. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det aller verste er 1 spiseskje med bringebær syltetøy med 1 sølvløk på toppen. Jeg brakk meg øyeblikkelig Det høres ikke så jævelig ut, men tro meg, det er helt sykt jævelig... Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 At det faktisk finnes folk som ikke liker pinnekjøtt forstår jeg ikke, dette er jo årets høydepunkt nå i disse juletider Selv avskyr jeg alt som har med pølser (HVA? Liker du ikke pølser?!?!?), mais og ananas Lenke til kommentar
asoris Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Prøvesmakte en østers i går. Det er desidert noe av det værste jeg har utsatt meg selv for. Lenke til kommentar
elismid Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 ekkel chilliconcarne !! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Bakalao eller hva det heter 6875599[/snapback] Bakalao er Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Kokt snegle Endret 9. desember 2006 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
jorgenre Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 vi var på klassetur til tyskland med aktivefredsreiser. det varte i 5 dager og vi hadde kun 1 måltid som var godt og det var på Hard Rock cafe men på hotellet fikk vi servert spagetthi med nyre til Vi tok en polsk båt fra sverige. vi fikk servert noe som skulle være hamburger på vei til polen men det var nesten ingen som spiste noe for det var ikke spiselig etter den båtturen var flere syke det var ikke mye bedre den andre maten vi ble servert heller tips: Ikke ta båten fra sverige til polen! det er bare drita polakker og det er polske forhold Det er ikke meningen å være slem mot polakker assa! Jeg syntes syndt på dem Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Var på tur i Polen med Hvite Busser, og maten vi fikk var ikke no særlig, nei. Ikke den på hotellet og sånt, anyway. Det var vel ca ingen som spiste noe av det. (Vi fant oss en veldig fin pizzarestaurant med veldig god pizza, though) Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg spiser vanligvis alt jeg får servert, men en gang fikk jeg en form for kjøttpudding som smakte så ille at det var helt vilt. Jeg klarte såvidt å presse ned første biten og holde den nede. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Sefølgelig er det verste jeg har smakt snegle. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Melbolle, eller hva det heter... Æsj! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 LammeFrikkasè med altfor lite kjøtt og ALT for mye fett, det var bare ubehagelig og spise Lenke til kommentar
Theia Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg og typen ble invitert til sjefen hans på middag. De diska opp med egen kokk og greier. Første rett: kamskjell-carpaccio. Fy flate, har ikke vært borti noe værre. Det er rått kamskjell bada i litt olje og noen urter. Jeg sleit sånn med å få det ned, mens alle andre rundt bordet var syntes dette var virkelig godsaker. Det er så ekkelt når man sitter der og hele munnen skjelver, men man bare må svelge ned og late som om dette er det beste man har smakt. Forøvrig var det ingenting av resten av menyen som smakte godt heller, men kamskjella var helt grusomme. -Theia Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 vi var på klassetur til tyskland med aktivefredsreiser. det varte i 5 dager og vi hadde kun 1 måltid som var godt og det var på Hard Rock cafe 7457212[/snapback] Hamburger?? Den var god ja Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Det verste jeg har spist må være grilla albueskjell spist på et overlevelseskurs i forcen. Blir kvalm bare ved tanken! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 det verste eg veit er: 1. selleristang (rå eller kokt) 2. hassell nøtt ellers luiker eg stort sett det meste.. er veldig lite kresen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå