Gå til innhold

Hva er det verste du har spist?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, akkurat nå kan jeg ikke huske hva det absolutt aller verste jeg har spist er - sikkert fordi jeg har tilberedt min egen mat en stund (ergo blir det bare det jeg liker). Men er det noe jeg husker veldig veldig godt er det for 10 år siden, vi fikk servert fersk kumelk (rett fra kua) med rørost, rømme og cottage ost (?). Det var bare så forferdelig stygt der og da, lurer egentlig på hva jeg mener i dag.

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette regnes for å spise men;

Da jeg var mindre feiret jeg bursdagen min på McDonalds.

Der har de en sånn "gøy" lek. En fra McDonalds som er "verten"

har mange forskjellige ting i små boller, som f.eks: ketchup, is,

karamellsaus, sjokoladesaus, nonstop, sennep, majones, dressing.

Du får et band rundt øynene så du ikke ser noe.

Verten velger noen ting som han/hun tar med en skje, og så skal

den som får denne gjette hva det er forno i skjeen.

Jeg fikk da ketchup, is, nonstop, sennep og sjokoladesaus.

Det smakte driit.

Lenke til kommentar

vi var på klassetur til tyskland med aktivefredsreiser. det varte i 5 dager og vi hadde kun 1 måltid som var godt :p og det var på Hard Rock cafe :)

men på hotellet fikk vi servert spagetthi med nyre til :sick:

Vi tok en polsk båt fra sverige. vi fikk servert noe som skulle være hamburger på vei til polen men det var nesten ingen som spiste noe for det var ikke spiselig :p etter den båtturen var flere syke :sick:

det var ikke mye bedre den andre maten vi ble servert heller :sick:

tips: Ikke ta båten fra sverige til polen! det er bare drita polakker og det er polske

forhold :p

Det er ikke meningen å være slem mot polakker assa!

Jeg syntes syndt på dem :cry:

Lenke til kommentar

Jeg og typen ble invitert til sjefen hans på middag. De diska opp med egen kokk og greier. Første rett: kamskjell-carpaccio. Fy flate, har ikke vært borti noe værre. Det er rått kamskjell bada i litt olje og noen urter. Jeg sleit sånn med å få det ned, mens alle andre rundt bordet var syntes dette var virkelig godsaker. Det er så ekkelt når man sitter der og hele munnen skjelver, men man bare må svelge ned og late som om dette er det beste man har smakt.

Forøvrig var det ingenting av resten av menyen som smakte godt heller, men kamskjella var helt grusomme.

-Theia

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...