Neppe Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har smakt Sushi en gang, aldri mer. Lenke til kommentar
asoris Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det må vel bli smalahove 7183901[/snapback] Smalahove smaker sinnsykt bra, men ser helt jævlig ut.. Så om du synes det er stygt så må hjernen din ha spilt deg et lite puss.. 7320755[/snapback] Smalahove ser helt jævlig ut-er stygt.Går ikke det ut på det samme da? Det værste må vel være at maten ser opp til deg? ,grøss, Lenke til kommentar
vesla Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Uff.. Det verste må vel være kaviar fra Mills!! Det er så forferdelig.. Den oransjeliknende guffen! *grøsser* Klarer heller ikke lukta av denne. Vårruller er også ganske ille, syns jeg. Uff.. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Dere prater jo kun om ordentlig mat. Dere synes altså ris og poteter er værre enn buser og dårlig vaskede kjønnsorganer. Pføy. I tillegg har jeg spist rå bekkeørret og en liter mørk hermetisk lapskaus uten oppvarming. Traff en kar på et utested som tok en ølslant og helte i askebegeret, rørte rundt (før røykeloven) og drakk det ned, inkl snus og sigarettstumper... Hadde ikke vedda med ham. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Vi pleide å spise gjørme på barneskolen. Smakte til all overaskelse ikke så veldig godt Lenke til kommentar
gimme Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Bacalao eller noe sånt er fælt! Lenke til kommentar
asoris Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Dere prater jo kun om ordentlig mat. Dere synes altså ris og poteter er værre enn buser og dårlig vaskede kjønnsorganer. Pføy.I tillegg har jeg spist rå bekkeørret og en liter mørk hermetisk lapskaus uten oppvarming. Traff en kar på et utested som tok en ølslant og helte i askebegeret, rørte rundt (før røykeloven) og drakk det ned, inkl snus og sigarettstumper... Hadde ikke vedda med ham. 7332639[/snapback] Man spiser da ikke buser og dårlig vaskede kjønnsorganer. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hamburger på Bali. Herregud jeg kan ikke engang beskrive det. Kjøttet var ikke engang kjøtt for alt jeg vet! Og osten var sikkert var i fjor. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Bakalao, ingenting over, ingenting under. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 En av de få tingene jeg har smakt som jeg virkelig slet med å få ned er lutefisk. Fisk med gelé-konsistens er ikke min greie, men tilbehøret var godt. Det er noen år siden jeg spiste det, så det kan godt tenkes at jeg ville likt det bedre nå, hvem vet... Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg liker heller ikke oksetunge. Det står på bordet hver eneste jul. Får brekninger bare av lukta Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Pinnekjøtt EDIT; Hadde jeg spist "cabarèt" hadde det nok vært vinneren. Endret 23. november 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
MicroS Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ananas smaker helt for *******! også anbefaler jeg ikke å ta ketchup på grøt vet ikke hvor mange ganger jeg brekkte meg.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ananas smaker helt for *******! 7347319[/snapback] Det er jo godt da!? Smaken er som baken; i ditt tilfelle ræva! (Ja, jeg har vært i dårlige-vitser-tråden... ) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ananas smaker helt for *******! 7347319[/snapback] Word! Lenke til kommentar
asoris Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ananas smaker helt for *******! også anbefaler jeg ikke å ta ketchup på grøt vet ikke hvor mange ganger jeg brekkte meg.. 7347319[/snapback] Ketchup... på grøt? For en kombinasjon. Hvem kunne komme på noe sånt? Blir vel omtrent det samme som om en skulle hatt sennep på softisen. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Blåskjell og blekksprut. Lenke til kommentar
Edel Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Andouillette fra Brétagne... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Rømmegrøt. Eller, jeg trodde det var rømmegrøt fordi melken var så sur at den var en tykk masse og jeg hadde ikke sjans å se riskornene. Edit: Forøvrig er rømmegrøt kjempegodt. Endret 27. november 2006 av @daniel89j Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå