Gå til innhold

Hva er det verste du har spist?


Anbefalte innlegg

Jeg er halveis utdannet kokk, må si jeg spiser alt.. det smaker ikke bra kansje, men det smaker som regel ikke vondt heller.

 

Det verste jeg har smakt må være råtten muggost (ja den muggosten hadde råttna)

Jeg fikk 500kr for å smake på den, så om det var verdt d da :p

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er nesten altetenes og jeg liker sterk mat, men en gang skulle pappa piffe opp sin ellers så gode kyllinggryte. Han hadde kjøpt en glass med saus på en invandrer butikk som han pleide å handle en del på. Han gadd ikke lese på glasset og helte halve glasset i gryta. Da maten var ferdig og pappa, søstra mi og jeg var samla rundt bordet ble det en merkelig stemning da alle hadde tatt en bit, sausen skulle blandes i et mye mildere forhold og gryta var blitt så sterk at den ikke kunne spises. Vi endte med hjemkjøring av pizza den dagen! :!:

Lenke til kommentar
Hvitløk er nærmest obligatorisk her i huset! Når det blir brukt i maten, hender det at det blir litt "svinn"... Senest i går knasket jeg på to-tre fedd, og nesten resten av løken havnet på en pizza. Det dårlige ryktet kommer sikkert av at det kan lukte litt dagen derpå  :whistle: Paprika blir også brukt flittig, men madammen er allergisk så det får jeg for meg selv.

7166064[/snapback]

 

Lukter 'ørlite' råtten hestekjerre fra helvur ja. Og smaker gjødselkjeller-fra-helvur marinert hoppetau... Gaaaa....

Men bevares, kos deg med maten. :thumbup::D

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Må si mange kresne mennesker her. Det meste smaker godt viss det er laget på riktig måte :)

Altså til dere som ikke liker frossen mat: Du trenger ikke å kjøpe det i første omgang.

Og til dere som ikke liker fisk: Det er noe av det beste man får :D

snegle, østerss og blåsjell, krabbe osv samker da ikke så galt, Til og med sushi smaker godt viss man kan å lage det :)

 

Væsjte jeg har smakt aner jeg ikke hva er for noe... Men når det gjelder hva som lukter væsjt står fårikål og oster svært høyt på lista.

Gleder meg nå til jul med gravet laks, syltlabber, og masse annet godt snadder :D

 

Kokete broccoli.Den så helt frisk og fin ut.Men som det stinket da den begynte å koke opp.Noen som vet hva grunnen til det kunne være? hmm.gif

Kansje du må vaske kjelen av og til :p

Men prøv å lage Brokkoli pure :) Kok opp brokkoli, ta bort vannet, tilsett smør og fløte/melk. Mos med ei stappe eller miksmaster for den del, tilsett salt,pepper og annet krydder du syns er godt :thumbup:

Det er noe av det beste man kan få servert ved siden av nesten alt :yes:

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Vaske kjelen. Må man gjøre det da? :ohmy:

 

Så klart kjelen er vasket. :cool:

 

Ringte opplysningskontoret for frukt og grønnsaker.Håpet de kunne gi meg svaret.Men nei da.Den gang ei.

 

Spiser broccoli ganske ofte.Dette har skjedd meg kun to ganger.Men jeg skulle bare så gjerne likt å visst hva dette kommer av.

 

Takker for tipset.Broccoli-purè skal prøves. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...