dysfunctional Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Grøt. Grøt smaker så jævlig at jeg holder på å kaste opp hver gang jeg tar en skje. De fleste sier til meg: "Liker du ikke grøt?", hehe. Så da er det vel ikke så mange andre som misliker grøt her? Hvordan kan du si noe sånt? Grøt er jo kjempegodt. Hehe, det bare er sånn. Har aldri likt grøt. Jeg hater grøt... Kjekt å vite jeg ikke er den eneste. Folk ser på meg med vantro når jeg sier jeg ikke liker det. Det er en mølje.. ikke mat Samme her ... Er du på besøk, er det litt flaut å være den eneste som ikke sitter og spiser grøt, mens alle andre gjør det. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Drakk melk med store, behagelige klomper i en gang. Er nokk noe av det beste jeg har smakt Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Grøt. Grøt smaker så jævlig at jeg holder på å kaste opp hver gang jeg tar en skje. De fleste sier til meg: "Liker du ikke grøt?", hehe. Så da er det vel ikke så mange andre som misliker grøt her? 6985563[/snapback] Finnes jo mange typer grøt. Risgrøt, havregrøt, rømmegrøt, vassgraut, fløyelsgrøt, etc. Misliker du all form for grøt, eller er det bare noen? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Risgrøt er fast invetar hver lørdag her i huset, og er like godt nå som for 16 år siden. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det verste jeg har spist er Peppes Pizza vegetar med masse ost.. Osten på restaurant pizzaer får meg til å brekke meg.. men vanlig pizza som hjemmelaget eller grandis glir rett ned.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Surkål er udigg. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Risgrøt er fast invetar hver lørdag her i huset, og er like godt nå som for 16 år siden. 6998582[/snapback] Jeg er enig, men ikke dama hehe. Surkål er udigg. 6998947[/snapback] Virkelig udigg, ser virkelig udigg ut også. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hva er det verste jeg har spist? Må vel bli... nei, jeg vet ikke. Men det verste jeg har drukket er 3 dl holiday-dip. Fikk dog 250 kr for det. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Salami og paprika er seriøst brekkmiddel. Ellers er alt med hvitløk og paprika siden hvitløk er Ondemannen i fast form og paprika er Ondemannens infame hjelper. Bacalao Oksetunge Grandiosa (pelle av paprika) med banan og ananas (banananas?) Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Meflee Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Spiste eggnudler i Thailand.. Som ikke var ferdige Vil sammenligne det med sener man finner i elgstek og div kjøtt aka ikke det beste jeg har smakt :!: Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 fiskesuppe - det er ille mat Lenke til kommentar
chris Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Sushi er min desidert verste opplevelse på matfronten. USj.. Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jøss.. Sushi havner temmelig nær toppen på min matliste.. Men østers var ikke fullt så godt Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har spist tarantella, gresshopper, bambusorm o.l. Det aller verste var uansett en papayasalat med gjæret fiskesaus. Fiskesausen lages med å putte den fisken du finner og putte den i blenderen. Så lar du den ligge på krukke i 3-12 måneder for å "godgjøre" seg. Det smaker så jæ..ig at jeg får brekninger mens jeg skriver dette. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har spist tarantella, gresshopper, bambusorm o.l.Det aller verste var uansett en papayasalat med gjæret fiskesaus. Fiskesausen lages med å putte den fisken du finner og putte den i blenderen. Så lar du den ligge på krukke i 3-12 måneder for å "godgjøre" seg. Det smaker så jæ..ig at jeg får brekninger mens jeg skriver dette. 7145503[/snapback] Hvem i alle dager har kommet opp med denne fantastiske oppskriften. Tipper vi har en vinner, om det er mat da og ikke noe en eller annen student har glemt i kjøleskapet.. Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Nasjonal delikatesse i Laos og Kambodsja.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Surströmming - Rotten sild på boks. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Herregud.. Mange av dere høres jo ut som morra mi asså.. "Æææsj, den ser stygg ut".. Greit at det er litt hærslig, men det kan være grenser altså.. EDIT: Fisk?! Krabbe? Kutunge? Reinkjøtt? Alt er jo delikatesser! Regner med at flesteparten som ikke liker dette, liker ikke det pga hvordan det ser ut osv.. Right? Endret 27. oktober 2006 av Ilsaldur Lenke til kommentar
JonH Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ellers er alt med hvitløk og paprika siden hvitløk er Ondemannen i fast form og paprika er Ondemannens infame hjelper. Hvitløk er nærmest obligatorisk her i huset! Når det blir brukt i maten, hender det at det blir litt "svinn"... Senest i går knasket jeg på to-tre fedd, og nesten resten av løken havnet på en pizza. Det dårlige ryktet kommer sikkert av at det kan lukte litt dagen derpå Paprika blir også brukt flittig, men madammen er allergisk så det får jeg for meg selv. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Right? 7165332[/snapback] Det stemmer, har óg noe med konsistensen å gjøre, bryr meg lite om smak. OT: Du har veldig tøft nick, Ilsaldur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå