Gå til innhold

Hva er det verste du har spist?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er en del mat jeg ikke liker, men det værste... Hm, det var vel en gang på en klassetur for noen år siden. Vi var på en restaurant i Tyskland, og etter maten hadde vi noe tid å slå ihjel. Så vi blanda litt kjøttkaker, brunsaus, salat, masse salt, pepper, iskrem og andre rester vi fant i et glass. Smakte på det, og så bar det til doen for litt oppkast.

 

Av "ekte" matretter må det være alt mulig som minner meg om fett. For mye smør i maten blir jeg dårlig av, fettranden på kotelettene er nasty som faen, og mye skinkemat jeg rett og slett ikke klarer.

Lenke til kommentar

Smakt en del ting som jeg ikke har likt gjennom livet.. Men den tingen jeg husker mest var vel for 15år siden når jeg gikk i barnehagen og måtte spise en brødskvie med nøkkelost. Sikkert mange ting jeg har smakt siden som har vært værre men er den episoden jeg husker best av alt, kan vel være noe med at de nesten trøkte den inn i kjeften på meg selvom jeg ikke likte det. Noen som egentlig vet hva nøkkelost inneholder? de små svarte bitene eller noe? Har ikke sett det på butikken i det siste..

Lenke til kommentar
Noen som egentlig vet hva nøkkelost inneholder? de små svarte bitene eller noe? Har ikke sett det på butikken i det siste..
Nøkkelost er en fast ostetype som er krydret med spisskummen og kryddernellik. Osten kan også krydres med karve. Oppskriften stammer egentlig fra den nederlandske byen Leiden, denne har nøkler i byvåpenet, derav navnet. Siden midten av 1800-tallet har denne ostetypen blitt videre utviklet i Norge.

Ikke så lenge siden jeg kjøpte det, så det finnes ennå.

Lenke til kommentar

Misliker risgrøt, men det er fordi vi hadde det til middag mer eller mindre hver bidige lørdag fra jeg var født til jeg ble drittlei sikkert 16-17 år etter. Da jeg bestemte meg for å begynne å sutre hver gang vi fikk det, tok det ikke lang tid før resten av familien fant ut at de var ganske leie av gørpet de også.

Lenke til kommentar

hermetisert kokosmelk, er det garantert aller j*vligste jeg noen gang har smakt. Var i militæret, og jeg og en annen hadde vanligvis konkuranser for å få tia til å gå (hvem som kan spise flest bananer på en time osv.) også kjøpte vi hver vår boks også skulle vi se hvem som klarte å drikke den først. Den var bare på 1 dl, så tenkte jo det skulle gå helt fint. Men den luktet kattemat og var tykk som fløte med små kokosbiter i. Og smaken var så grotesk at vi måtte gi oss etter halve glasset, det hjalp heller ikke at det la seg et belegg i munnen og ganen ettet hver slurk man tok :\

Kokosmelk fra kokosnøtter, kan jeg fint drikke.

 

Av vanligere ting, så liker jeg ikke løk av en eller annen grunn. Men ellers liker jeg det meste :)

Heller ikke fan av sure ting, forstår ikke at folk liker og kjøper surt godteri! :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...