Timur Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Islandsk hai som hadde vært nedgravd, grusomt! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Fisk generelt, skalldyr, havregrynsgrøt, kokte poteter (faen meg akkurat det samme som å tygge på mel), servelatpølse(omg for en jævlig smak), en slags fiskegryte fra grethe roede (smakte kun salt), pinnekjøtt, medisterpølse,prim!, og brunost som er varmet opp i microen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Fisk Eller ikke akkurat spist det, spydde den gangen jeg prøvde Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Fisk generelt, skalldyr, havregrynsgrøt, kokte poteter (faen meg akkurat det samme som å tygge på mel), servelatpølse(omg for en jævlig smak), en slags fiskegryte fra grethe roede (smakte kun salt), pinnekjøtt, medisterpølse,prim!, og brunost som er varmet opp i microen Du går jo glipp av mye gode ting her ser jeg. - Fisk er så og si livsnødvendig. - Havregrynsgrøt? Smaker da fortreffelig det. - Kokte poteter er også et must innen hverdagskosten. - Igjen, pinnekjøtt? Noe av det beste man får på grillen unge mann! For min del: - Kan ikke fordra fettet som er rundt koteletter, det hvite seige belegget. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Sånn geitost som man spiser som en rett lissom.. Fy faen så forbanna jævlig! Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 lungemos, spekesild, gryterett og reinkjøtt er det KVALMESTE som finnes Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 lungemos, spekesild, gryterett og reinkjøtt er det KVALMESTE som finnes 6928609[/snapback] Gryterett og reinkjøtt? Seriøst? Gryterett kan jo være akkurat hva du vil det skal være, lager du den selv blir den alltid god. Reinkjøtt er jo helt fantastisk, men så har jeg ennå ikke funnet noe kjøtt jeg ikke liker (av dyr som lever på land). Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Når jeg gikk på barneskolen fikk vi servert klubb en dag og jeg som ikke var så kulinarisk når det gjalt matkunnskap trodde det var vanlige kjøttkaker og forsynte meg ganske heftigt. Jeg tok en hel klubbkake i munne og tygget den og fant til min store forskrekkelse ut at det absolutt ikke var kjøttkaker. Siden har jeg holdt meg unna det. Er forøvrig ingen fan av tomatsuppe, pannekaker eller saltet uer. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg klarer rett og slett ikke jasminris. Vanlig ris er helt ok. 6876376[/snapback] samme her Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 lungemos, spekesild, gryterett og reinkjøtt er det KVALMESTE som finnes 6928609[/snapback] Gryterett og reinkjøtt? Seriøst? Gryterett kan jo være akkurat hva du vil det skal være, lager du den selv blir den alltid god. Reinkjøtt er jo helt fantastisk, men så har jeg ennå ikke funnet noe kjøtt jeg ikke liker (av dyr som lever på land). 6928772[/snapback] Jeg liker helst å tygge maten min selv. Sånn ferdigtygga gryter holder jeg meg langt unna. Reinkjøtt, ryper og hare (som jeg glemte i stad) har en ekkel og stram viltsmak som sitter på tunga i flere dager etterpå! Blærk Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Mer eller mindre alle typer fisk. Eneste fisk jeg spiser er røkt (kald) laks og røkt torsk. Kan kanskje gå med selvfisket røye/ørret som er kokt med et hav urter og grønnsaker, men bare kanskje. Rart egentlig, er fra Lofoten og hater fisk, Haggis derimot. Give it to me any day Bakalao lukter død mann enkelt og greit. Død mann med sure føtter. Totalt ekkelt. Lutefisk smaker bare totalt på ræva ifølge mine smaksløker. Når jeg tenker på det, sjømat er egentlig ikke så forferdelig godt, delikatesse eller ei. 6878883[/snapback] Røkt torsk var noe nytt :O Er fra Lofoten og har alrdi hørt om røkt torsk altså.. Men lutefisk å skalldyr er jo genialt da! Lenke til kommentar
EVH Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Det første jeg tenkte på når jeg leste emnetittelen var Pultost.. Vet ikke om det er det værste jeg har spist, men det kan ihvertfall ikke være langt unna! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Pinnekjøtt er forøvrig grusomt. Spinatsuppe med egg. Grønnsaker (alt grønt - ikke skikkelig vondt, men smaker ikke godt). Grønnsakssuppe. og en del annet jeg ikke kommer på i farta. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Fisk Jeg er allergisk >.< Smakte det en gang, da endte det med hovna øyne, kløe, tårer og vanskelig for å puste. Skal nevnes at jeg var 2-3 år Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Trantabbleter. Jeg liker ikke fisk, så dette fikk meg til å spy.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Koljekaker. Jeg klarer alltids å spise en eller to, men jeg har spist _mange_ tidligere, og får avsmak av tanken på dem. Riskrem lagd av hard ris. Det ble servert som en dessert, men jeg sleit med å spise mer enn to-tre skjeer. Blodpudding. Ikke spist det siden jeg var under barneskolenivå, men til gjengjeld sitter smaken friskt i minne. Jeg har ikke spist så mye forskjellig, så lista er ikke så lang, særlig siden jeg ikke tar med forskjellige fordervede(bedervede? hva er forskjellen?) eller mugne matretter jeg har spist. Ellers liker jeg f.eks. snegler og litt slikt. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Trantabbleter. Jeg liker ikke fisk, så dette fikk meg til å spy.. 6944788[/snapback] Hoho, de smaker skit hvis man tygger de. "Eksploderer" i munnen. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Det verste er "Flyvende Jacob" som det heter. HELT forjævlig. ja verre enn Flymat osv. 6883664[/snapback] Det er kyllingbryst i chili med peanøtter eller noe, sant? Likte det ganske godt selv. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) det værste må uten tvil være finnbiff gryta vi får i militærmessa. Smaker akkurat som sur bæsj lukter. blæææ. nr to blir uten tvil kylling med fiskesaus Endret 29. september 2006 av AndersK_ Lenke til kommentar
Solid Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Kokt storsild topper det meste skulle jeg tro. Ellers er oksetunge det jævligste av det jævligste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå