Gå til innhold

Hva er det verste du har spist?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fisk generelt, skalldyr, havregrynsgrøt, kokte poteter (faen meg akkurat det samme som å tygge på mel), servelatpølse(omg for en jævlig smak), en slags fiskegryte fra grethe roede (smakte kun salt), pinnekjøtt, medisterpølse,prim!, og brunost som er varmet opp i microen :p

Du går jo glipp av mye gode ting her ser jeg. :)

- Fisk er så og si livsnødvendig.

- Havregrynsgrøt? Smaker da fortreffelig det. :)

- Kokte poteter er også et must innen hverdagskosten.

- Igjen, pinnekjøtt? Noe av det beste man får på grillen unge mann!

For min del:

- Kan ikke fordra fettet som er rundt koteletter, det hvite seige belegget.

Lenke til kommentar
lungemos, spekesild, gryterett og reinkjøtt er det KVALMESTE som finnes :sick:

6928609[/snapback]

Gryterett og reinkjøtt? Seriøst? Gryterett kan jo være akkurat hva du vil det skal være, lager du den selv blir den alltid god. Reinkjøtt er jo helt fantastisk, men så har jeg ennå ikke funnet noe kjøtt jeg ikke liker (av dyr som lever på land).

Lenke til kommentar

Når jeg gikk på barneskolen fikk vi servert klubb en dag og jeg som ikke var så kulinarisk når det gjalt matkunnskap trodde det var vanlige kjøttkaker og forsynte meg ganske heftigt. Jeg tok en hel klubbkake i munne og tygget den og fant til min store forskrekkelse ut at det absolutt ikke var kjøttkaker. Siden har jeg holdt meg unna det. Er forøvrig ingen fan av tomatsuppe, pannekaker eller saltet uer.

Lenke til kommentar
lungemos, spekesild, gryterett og reinkjøtt er det KVALMESTE som finnes :sick:

6928609[/snapback]

Gryterett og reinkjøtt? Seriøst? Gryterett kan jo være akkurat hva du vil det skal være, lager du den selv blir den alltid god. Reinkjøtt er jo helt fantastisk, men så har jeg ennå ikke funnet noe kjøtt jeg ikke liker (av dyr som lever på land).

6928772[/snapback]

Jeg liker helst å tygge maten min selv. Sånn ferdigtygga gryter holder jeg meg langt unna.

Reinkjøtt, ryper og hare (som jeg glemte i stad) har en ekkel og stram viltsmak som sitter på tunga i flere dager etterpå! Blærk :yucky:

Lenke til kommentar
Mer eller mindre alle typer fisk. Eneste fisk jeg spiser er røkt (kald) laks og røkt torsk. Kan kanskje gå med selvfisket røye/ørret som er kokt med et hav urter og grønnsaker, men bare kanskje.

Rart egentlig, er fra Lofoten og hater fisk, Haggis derimot. Give it to me any day :)

Bakalao lukter død mann enkelt og greit. Død mann med sure føtter. Totalt ekkelt. Lutefisk smaker bare totalt på ræva ifølge mine smaksløker.

Når jeg tenker på det, sjømat er egentlig ikke så forferdelig godt, delikatesse eller ei.

6878883[/snapback]

Røkt torsk var noe nytt :O Er fra Lofoten og har alrdi hørt om røkt torsk altså.. :p

Men lutefisk å skalldyr er jo genialt da! :thumbup:

Lenke til kommentar

• Koljekaker. Jeg klarer alltids å spise en eller to, men jeg har spist _mange_ tidligere, og får avsmak av tanken på dem.
  • Riskrem lagd av hard ris. Det ble servert som en dessert, men jeg sleit med å spise mer enn to-tre skjeer.
  • Blodpudding. Ikke spist det siden jeg var under barneskolenivå, men til gjengjeld sitter smaken friskt i minne.

Jeg har ikke spist så mye forskjellig, så lista er ikke så lang, særlig siden jeg ikke tar med forskjellige fordervede(bedervede? hva er forskjellen?) eller mugne matretter jeg har spist.

Ellers liker jeg f.eks. snegler og litt slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...