V?rbris Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Men spiser ikke tøffe gutter og menn alt? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 ørevoks smaker jævelig! Husker jeg åt det når jeg var liten Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kutunge! Det smakte død og helvette! 6888599[/snapback] Sauetunge (tunge fra smalahove) smaker himmelsk, så jeg kan ikke skjønne at kutunge skal være så forferdelig annerledes. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Jeg spiser og liker stort sett det meste, men den tingen jeg kan komme på som jeg liker minst er kald havregrøt med litt mye sukker på. Kvalm smak og guffen konsistens. Endret 20. september 2006 av kakk Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ananas! Hater smaken og ikke minst konsistensen. Ellers så er alt fettet på koteletter o.l. kvalmende. Ekkel konsistens. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Løksuppe. Fikk servert glovarm suppe der det var tilsatt buljong og løk. Løken var så myk at du kunne knuse den med tunga, tenk deg en glassmagnet, bare i løk form. Ikke nokk med det, det hadde puttet en skive med grovt brød oppi dette, som nermest var falleferdig. Blææsj. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Aubergine. Helt forkastelig. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ananas! Hater smaken og ikke minst konsistensen. 6905750[/snapback] Nå synes jeg du var litt slem mot henne: AnAnAs (Ja jeg vet den var billig) Lenke til kommentar
Deus Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Alt som innholder karri, tåler rett og slett ikke smaken Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Den gangen jeg tok en stooor bit av en Vestlandslefse. Tygget godt og svelget biten. Ved neste bit så jeg at den var grønn inni.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Den gangen jeg tok en stooor bit av en Vestlandslefse. Tygget godt og svelget biten. Ved neste bit så jeg at den var grønn inni.. 6913995[/snapback] Den er grusom... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Må være akkar-ringer... (blekksprut-ringer) Først synes jeg det var godt, men så kom jeg til å tenke på hva det faktisk var, og hvordan de så ut.... (pakk opp en kondom, så finner dere ut av det, konsistensen er ca lik!) Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg tror jeg fikk en ny verste-jeg-har-spist-opplevelse i går kveld: Spaghetti a la Capri. Det er jo helt utrolig lite godt. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Jeg tror jeg fikk en ny verste-jeg-har-spist-opplevelse i går kveld: Spaghetti a la Capri. Det er jo helt utrolig lite godt. 6915410[/snapback] Spagetti a la Capri er ikke akkurat en fryd for smaksløkene, men greit nok om du må ha mat raskt. Endret 22. september 2006 av -Tori- Lenke til kommentar
Battone Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg tror jeg fikk en ny verste-jeg-har-spist-opplevelse i går kveld: Spaghetti a la Capri. Det er jo helt utrolig lite godt. 6915410[/snapback] Er så utrolig enig. Av boksmat er det det verste som finnes i butikkhyllene.. Smaken er metall og sure tomater.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det absolutt verste jeg vet er krabbe. Det smaker og lukter omtrent like jævlig. Jeg har ved flere anledninger blitt påprakket dritten fordi "kanskje jeg liker det nå" men de tar like sørgelig feil hver gang Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det absolutt verste jeg vet er krabbe. Det smaker og lukter omtrent like jævlig. Jeg har ved flere anledninger blitt påprakket dritten fordi "kanskje jeg liker det nå" men de tar like sørgelig feil hver gang 6916473[/snapback] Det som derimot er morsomt med krabbe er å jakte på den gjennom gater i karibien Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Må være aubergin, eller kanskje glassmanet (som jeg fikk servert i Sør-Korea). Har også spist små krabber med skall og alt på, ekkel tanke, men de lå i en deilig chillisaus, og smakte ikke så verst. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 lutefisk, blodpudding, salt fisk Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Annanas, grovbrød(ja faktisk, og jeg spiser det hver j**la dag. Det vil antageligvis ta livet av meg i nær fremtid) og generelt mat som er myglet o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå