bikubedronning Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) asdasdasd Endret 14. september 2017 av Tecfan Lenke til kommentar
robot Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg liker ikke blodpudding. det var det verste jeg har smakt. æsj! Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Flymaten på vei til Reptynon på Kreta. Lunka Greske kjøttboller, med en eller annen geleaktig blanding av ost, eller noe lignende. Var helt j**** i magen hele flyturen, og på bussen til hotellet. På hotellrommet greide ikkje eg meir, og alt kom ut samme vei som det kom inn. Stakkars vaskedamer sier eg.. Men de fikk mye tips da;) Endret 17. september 2006 av member-97590 Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Jeg liker ikke blodpudding. det var det verste jeg har smakt. æsj! 6879363[/snapback] Hehe, det var det beste jeg visste når jeg var mindre. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) På jobb i går hadde vi tilbud på noen fryste ále fjordland retter, de kosta 2.50 og skal faen si meg at det ikke var verdt pengene. Smakte py og helvete hele dritten. Mikrobølgovnmat liksom. Endret 17. september 2006 av chills Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Snegler ... Ikke pga. smaken, men konsistensen. Det smakte kylling, men en utrolig seig og sleip kylling. Konsistensen sier vanvittig mye spør du meg. Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Østers er jo nammenamm! Gammalost må være det desidert verste jeg har smakt Det lukter stygt og smaker mye verre enn det lukter! Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 POTETER klarer det bare ikke. Går til nød an nå med masse saus på, gikk ikke i det hele tatt før Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Blåmuggel-ost fatter ikke hvordan det går ann å spise det! Det lukter sure sokker*10 Jeg brekker meg hver gang jeg lukter det. Smakte det en gang, besvimte nesten av lukten... Husker ikke helt hvordan det smakte, men det var en merkelig ettersmak. En annen ting jeg ikke liker så godt, er oliven. Skjønner ikke hva som er så godt med dem. De har en merkelig konsistens og smaker på en måte saltvann (om jeg ikke tar feil ^^). Noen spiser det rett fra olivenglass som snacks... jeg foretrekker potetgull Lenke til kommentar
JonH Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg liker ikke blodpudding. det var det verste jeg har smakt. æsj! Blodpudding har jeg ikke smakt, men blodklubb er herlig! Stek biter og hell på litt kefir eller annen surmelk på slutten. Serveres med sukker eller sirup. Gammalost må være det desidert verste jeg har smakt Det lukter stygt og smaker mye verre enn det lukter! Gammalost er ikke så aller verst, men foretrekker pultost - helst hjemmelaget - om jeg må velge. Tror ikke det er mange på min alder som spiser slikt... Blåmuggel-ost fatter ikke hvordan det går ann å spise det! Det lukter sure sokker*10Jeg brekker meg hver gang jeg lukter det. Smakte det en gang, besvimte nesten av lukten... Husker ikke helt hvordan det smakte, men det var en merkelig ettersmak. En annen ting jeg ikke liker så godt, er oliven. Skjønner ikke hva som er så godt med dem. De har en merkelig konsistens og smaker på en måte saltvann (om jeg ikke tar feil ^^). Noen spiser det rett fra olivenglass som snacks... jeg foretrekker potetgull Blåmuggost er kjempegodt, men passer bedre i biter i en sommerlig salat enn på brødskiva. Oliven er også et must. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Det verste er "Flyvende Jacob" som det heter. HELT forjævlig. ja verre enn Flymat osv. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Mye god mat folk ikke liker her må jeg si. det verre jeg har smakt må være kokt kumage, fritert rotte på pinne, samt kokte insekter i lake. var også på en pizzarestaurant der de brukte tubeost istedenfor vanlig ost. ikke veldig godt Lenke til kommentar
Nilesen Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Blekksprut! den var kald og bitteliten, og når jeg svelgte den kjente jeg di små tentaklene kile i halsen Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Hamburger på ferja. Fysjameg! Spiser litt med øynene, så har ikke smakt all verden. Endret 18. september 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Det verste er nok uten tvil snegle. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Jeg var så lur å tygge en sånn ikke tygge ginseng tablett.. Da jeg tygget den knaket den som om jeg skulle ha tygget en bille, inni den var det en mørkebrun ubeskrivelig gørre, smaken var av en annen verden og satt igjen i flere timer.. Lå kvalm på baderommet.. Har spist så mye rart at jeg tviler på at noen kommer opp med en smak som kan sammenlignes, det må rett og slett oppleves for smaken kan som sagt ikke beskrives Endret 18. september 2006 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Jeg liker ikke blodpudding. det var det verste jeg har smakt. æsj! 6879363[/snapback] Dette smaker jo faktisk svært godt. Men det må jo selvfølgelig være på sirup! At noen kanskje "ikke liker" det pga navnet er jo en ting, men det smaker ivhertfall ingenting som har med blod å gjøre. Faktisk så har navnet 50% å si for smaken nesten. Har hatt sikkert et dusin folk som har smakt blodpudding og de aller fleske syntes det var svært godt, men da de fikk vite hva de fhadde spist,...ja så spiste de ikke det mer, og sa de ikke likte det lengere. *merkelige folk* Vanlig kjøtt er jo muskler ifra dyr(++ blod), så hva er da galt med 50% blod. Endret 18. september 2006 av andrull Lenke til kommentar
Boddiz_ Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Sushi! æsj....:S Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Fiskesuppe med blåskjell, tang og taret osv. Ja, jeg er kresen. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Kutunge! Det smakte død og helvette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå