MaSo Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 aldri mer tran i denna kroppen ialfall 7826836[/snapback] Tran smaker jo herlig. 7826994[/snapback] d sier du ikke etter å ha spyd og spyttet tran i 2 døgn. alt du drikker,spiser smaker tran Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 HATER: Når noen er så genial at dei bruker trefjøla til å skjære en eller anna form for gravfisk på, så kommer jeg å skal ha brødskive me brunost på. Brødskiva ligger på plata i noen minutter, og når den puttes i munnen smakest det som pellrøten fisk fra 1942 og brunost. Lenke til kommentar
IsKrem Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Appelsin og melk samtidlig! Å fytti faen! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Fiskegrateng med Sjokomelk ved siden av var heller ingen stor hit, husker jeg. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Appelsin og melk samtidlig! Å fytti faen! 7828581[/snapback] Dus Er faktisk veldig godt. Mild og god smak. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Noen som har prøvd og ta en spise skje med bringebær syltetøy og legge en sølv løk oppå og så ete det? Lenke til kommentar
IsKrem Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Appelsin og melk samtidlig! Å fytti faen! 7828581[/snapback] Dus Er faktisk veldig godt. Mild og god smak. 7832720[/snapback] Smaken er som baken,delt i 2 :!: Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Posepotet stappe, brekker meg nesten for hver bit. Hjemmelagd fra bunnen derimot, nam nam. Også var jeg på en campingplass/hytteområde utenfor bergen for noen år siden. Kjøpte en pizza der som bare smakte dritt, bare et rot av forskjellige smaker, uff uff. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Fy faen så mange fisefine og bortskjemte mennesker det er i denne tråden...! Blir fristet til å starte et reality-tvshow der 10 stykk fisefine "gourmeter" blir nødt til å spise helt vanlig husmannskost. Sistemann som sitter og spiser vinner en million. Jeg spiser alt jeg blir servert, bortsett fra mat som er ødelagt og rotten. Har aldri hendt at jeg har nektet å spise noe fordi jeg ikke liker det, man kan venne seg til å like det aller meste. Å hate smaken av f.eks potetstappe er bare noe barnslig, idiotisk tøv. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Fy faen så mange fisefine og bortskjemte mennesker det er i denne tråden...! Blir fristet til å starte et reality-tvshow der 10 stykk fisefine "gourmeter" blir nødt til å spise helt vanlig husmannskost. Sistemann som sitter og spiser vinner en million. Jeg spiser alt jeg blir servert, bortsett fra mat som er ødelagt og rotten. Har aldri hendt at jeg har nektet å spise noe fordi jeg ikke liker det, man kan venne seg til å like det aller meste. Å hate smaken av f.eks potetstappe er bare noe barnslig, idiotisk tøv. 7858051[/snapback] Nja, spørs jo helt. Kan være mange grunner til at folk ikke liker ting. Som regel har det jo med psyken å gjøre. Har helt siden jeg var liten hatet sopp, men tror om jeg hadde bestemt meg for å like det ville det glidd rett ned som alt annet nå. For meg er konsistens veldig viktig, og assosiasjoner. For eksempel, en gang jeg hadde spysjuka hadde jeg et skikkelig kick for kavring med syltetøy. I ettertid assosierte jeg kavring med spying og kvalme, og blei småkvalm av bare å se en pakke kavring. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Fy faen så mange fisefine og bortskjemte mennesker det er i denne tråden...! Blir fristet til å starte et reality-tvshow der 10 stykk fisefine "gourmeter" blir nødt til å spise helt vanlig husmannskost. Sistemann som sitter og spiser vinner en million. Jeg spiser alt jeg blir servert, bortsett fra mat som er ødelagt og rotten. Har aldri hendt at jeg har nektet å spise noe fordi jeg ikke liker det, man kan venne seg til å like det aller meste. Å hate smaken av f.eks potetstappe er bare noe barnslig, idiotisk tøv. 7858051[/snapback] Hear yae! Hear Yae! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det verste jeg har spist som jeg kan komme på må være kanin. Det var ikke ille fordi den smakte stygt, tvert i mot. Den smakte godt, nesten som kylling. Men det var ille fordi at jeg fikk dårlig samvittighet av å spise den fordi søstre mi har hatt en kanin hun var veldig glad i. Klarte ikke å spise den opp. Den maten jeg har spist / smakt på som er verst må være boch (eller bosj), som er rødbettesuppe. Den russiske nasjonalretten. Ikke noe jeg anbefaler. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 HATER: Når noen er så genial at dei bruker trefjøla til å skjære en eller anna form for gravfisk på, så kommer jeg å skal ha brødskive me brunost på. Brødskiva ligger på plata i noen minutter, og når den puttes i munnen smakest det som pellrøten fisk fra 1942 og brunost. 7828540[/snapback] Dette skjedde med meg også, men jeg klarte det kunststykket å skulle skjære opp en nystekt pizza på brødfjøla. Resultatet etter en bit var å kasta alt i søpla. Etter dette har jeg alltid skjært rett på stekeplaten eller eget pizzafat .P Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Enkelt: Det desidert verste jeg har spist er vaniljeis med heinz ketsjup :!: Det var på leir en gang, en slags utfordring om at jeg Måtte spise ketsjup på det neste vi skulle spise. Lite ante jeg da at vi skulle ha dessert Ellers er ketsjup ok på det meste, nødvendig på veeeldig mye Men anbefales Ikke på Vaniljeis Endret 5. februar 2007 av Chelett Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Kald kaffe/lunka melk blanda med cola . Ille, å få det på julaften (var i 2005). Er enig med deg Erlend_G, men hvis det er f.eks pizza, pannekaker eller noe enkelt/usunt moren min lager mitt i uken, stikker jeg heller på butikken og kjøper kylling, steker meg et egg med bønner til. Jeg spiser ting jeg også ikke liker så godt, for å prøve å vende meg til smaken, i forhond til søstra mi som er redd for å smake på ertestuing. Hun får jo nesten panikk, . Er mange som er pysete og spiser bare pizza og donuts. Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 klassetrinnet over oss adde avslutningsfest på siste skoledag før ungdomsskolen: konkurranse: to og to konkurrerte om hvem som kunne tømme i seg 1 melk og en liter appelsinjuice fortest, UTEN Å SPY. ingen klarte det. jo, da. alle drakk opp, men det kom fort i retur! Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 1 liter melk er da 0 problem. Når vi kom igjen fra Polen-tur dro vi inn på første bensinstasjon og kjøpte oss en liter Melk Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Æsj. Spiste en av de nye Yorkie-sjokoladene i dag. Den smakte dritt. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Lungemos som var sånn passe utgått på dato....anbefales Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 klassetrinnet over oss adde avslutningsfest på siste skoledag før ungdomsskolen: konkurranse: to og to konkurrerte om hvem som kunne tømme i seg 1 melk og en liter appelsinjuice fortest, UTEN Å SPY. ingen klarte det. jo, da. alle drakk opp, men det kom fort i retur! 7902496[/snapback] Det er en dårlig kombo, for juicen får fettet i melka til å klumpe seg Derfor drikker man Dus, ferdigblandet og godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå