Gå til innhold

Hva er det verste du har spist?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Kan faktisk ikke komme på noe mat jeg ikke liker.

Derimot har jeg smakt mye sært og liker det aller meste.

Rakfisk er livretten! Ingen over, ingen ved siden.

Men; er det noen som har smakt "verbailla"? (Altså kokte testikler av sau). :w00t:;)

Tror kanskje jeg er den eneste her?

Grævfisk er også ganske godt (fisk som har ligget i en myse av brunost og melk).

Men må nok hive meg på sammen med resten at spagetti a`la capri heller er dårlig sort.

Lenke til kommentar

Spaghetti ala Capri går fint ned hos meg.

Blodappelsiner, derimot..fy faen. Det er den bitreste og jævligste frukten jeg noensinne har prøvd å spise. De har begynt å legge dem ut i ei skål til nattskiftet på jobben. Ingen som greier å spise svineriet.

Lenke til kommentar

Blodappelsiner er jo dritgodt. De er jo søte de? Grapefrukt derimot er jævlig bittert. Sikker på at du ikke har tatt feil!? :)

At rakfisk er dårlig mat er vel litt å ta i... det er tross alt en delikatesse. At du ikke liker det betyr jo ikke at det er dårlig ;)

Skal spise det i kveld! Nam nam! Pils og akevitt til... supert!

Lenke til kommentar

Det værste jeg har spist?

Spiste ei fin blanding av rømme, sylttøy og ketchup en

gang(var et veddemål). Brekker meg nesten når jeg tenger på det den dag i dag, og dette er noen år siden. DET er det værste jeg har spist.

Lenke til kommentar

tran i store mengder, russe knute hvor du sku drikke 1/6 del av flaska som da er ganske lett. så vi var 3 stk som sku dele ei flaske å jeg var sist men giddet ikke å måle å styre så jeg tok i meg 4/6 av ei vanlig flaske tran :blink:

Jeg hadde det helt fint en par timer men nå kvelden bynnte å komme var det bare å sleng seg over dassen å la det komme. å spy tran var ikke noe særlig å spesielt ikke når det kun var tran.

Jeg var dårlig et par dager etter på å jeg ville ikke spise noe som helst for alt smakte tran. Mildt sagt det var helt jævli!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...