Lima9 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Fisk med bein! Hvis beinene er fjernet går det helt fint, men hvis det er bein der, brekker jeg meg med en gang. =/ Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Fisk med bein!Hvis beinene er fjernet går det helt fint, men hvis det er bein der, brekker jeg meg med en gang. =/ 7743605[/snapback] Mange som har det problemet... Skjønner ikke hvorfor. Det er jo bare å tygge beinene å svelg dem. Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Fersk oliven plukket ned fra et tre og en real kladd ørevoks. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Kan faktisk ikke komme på noe mat jeg ikke liker. Derimot har jeg smakt mye sært og liker det aller meste. Rakfisk er livretten! Ingen over, ingen ved siden. Men; er det noen som har smakt "verbailla"? (Altså kokte testikler av sau). Tror kanskje jeg er den eneste her? Grævfisk er også ganske godt (fisk som har ligget i en myse av brunost og melk). Men må nok hive meg på sammen med resten at spagetti a`la capri heller er dårlig sort. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Spaghetti ala Capri går fint ned hos meg. Blodappelsiner, derimot..fy faen. Det er den bitreste og jævligste frukten jeg noensinne har prøvd å spise. De har begynt å legge dem ut i ei skål til nattskiftet på jobben. Ingen som greier å spise svineriet. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Rakfisk er livretten! Ingen over, ingen ved siden. 7807989[/snapback] Jeg prøvde rakfisk hos bestefaren min i jula. Spiste det med litt akevitt på sida. Det er ganske sikkert den eneste tingen jeg ikke har klart å svelge. Verdens klart dårligste mat. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Blodappelsiner er jo dritgodt. De er jo søte de? Grapefrukt derimot er jævlig bittert. Sikker på at du ikke har tatt feil!? At rakfisk er dårlig mat er vel litt å ta i... det er tross alt en delikatesse. At du ikke liker det betyr jo ikke at det er dårlig Skal spise det i kveld! Nam nam! Pils og akevitt til... supert! Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Halvkokt blæretang under overlevelse på en øvelse. Kan virkelig ikke anbefales. Særlig ikke å drikke avkoket. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hmm, Blodpudding tror jeg.. Lenke til kommentar
ptta Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Det værste jeg har spist? Spiste ei fin blanding av rømme, sylttøy og ketchup en gang(var et veddemål). Brekker meg nesten når jeg tenger på det den dag i dag, og dette er noen år siden. DET er det værste jeg har spist. Lenke til kommentar
bodycrap Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 det værste jeg har smakt er tran. Lenke til kommentar
JonH Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 det værste jeg har smakt er tran. 7813116[/snapback] Uff ja, minstejenta måtte ta det når hun lå på sykehuset, og det lukter verre når det har passert gjennom systemet og havner i bleia... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hval, laksepaté og oksetunge. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Oksetunge er digg da. Salt og godt Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 tran i store mengder, russe knute hvor du sku drikke 1/6 del av flaska som da er ganske lett. så vi var 3 stk som sku dele ei flaske å jeg var sist men giddet ikke å måle å styre så jeg tok i meg 4/6 av ei vanlig flaske tran Jeg hadde det helt fint en par timer men nå kvelden bynnte å komme var det bare å sleng seg over dassen å la det komme. å spy tran var ikke noe særlig å spesielt ikke når det kun var tran. Jeg var dårlig et par dager etter på å jeg ville ikke spise noe som helst for alt smakte tran. Mildt sagt det var helt jævli! Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Du tok for mye møllers tran Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Tok du for mye møllers tran? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det smaker sitrooon! yeah right... Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 aldri mer tran i denna kroppen ialfall Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) aldri mer tran i denna kroppen ialfall 7826836[/snapback] Tran smaker jo herlig. Endret 29. januar 2007 av Blind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå