DE1 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hei. Lurer på om noen vet hvor kan man laste ned megapixel til kamera? Hehe, synes den var litt god jeg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Eid! :!: *14-tegns-fa*nsk*p* Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hehe, jeg regnet med at dette gullkornet kom til å komme. Ganske genialt spørsmål. Lenke til kommentar
Fozzietif Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hehe, morsomt! Men nå må vi ikke glemme at denne tråden ble stengt for å unngå latterliggjørelse da.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Hehe, morsomt! Men nå må vi ikke glemme at denne tråden ble stengt for å unngå latterliggjørelse da.. 6875545[/snapback] Haha, for sent! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Tviler på at fyren er seriøs. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hehe, morsomt! Men nå må vi ikke glemme at denne tråden ble stengt for å unngå latterliggjørelse da.. 6875545[/snapback] Er ikke lett når man har en gullkorn del på forumet. Genialt gullkorn likevell Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Uff, dette er SÅ forrige uke. Jeg mener - samme prinsipp som "hvor kan man laste ned GB/mer RAM/MHz" og det som verre er. Gammal humor, det blir som svensken og... vel, jeg gidder ikke å fortelle resten, for alle har hørt en versjon av den før, og ingen ler av den lenger. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Stakkars folk. Jeg syns nå litt synd på de Men det var et bra gullkorn Endret 17. september 2006 av XanderX Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Merkelig at ingen enda har postet denne eller originaltråden i Noob-tråden Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Uff, dette er SÅ forrige uke. Jeg mener - samme prinsipp som "hvor kan man laste ned GB/mer RAM/MHz" og det som verre er. Gammal humor, det blir som svensken og... vel, jeg gidder ikke å fortelle resten, for alle har hørt en versjon av den før, og ingen ler av den lenger. 6878388[/snapback] Ok, alt som er morsomt nå er ikke morsomt lenger, fordi noen har postet noe lignende før? Hvis du ikke synes det var morsomt så trenger du jo ikke poste her. Her er det du som driter deg ut. Stakkars folk. Jeg syns nå litt synd på de Men det var et bra kullkorn 6878407[/snapback] gullkorn. Måtta bare. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 ops,hehe ja dn var bra:P så ikke over mens æ skreiv Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Ok, alt som er morsomt nå er ikke morsomt lenger, fordi noen har postet noe lignende før? Hvis du ikke synes det var morsomt så trenger du jo ikke poste her. Her er det du som driter deg ut. 6878904[/snapback] Vel - gullkorn-kategorien er for gullkorn og tilbakemeldinger på sådan, positive eller negative. Det er ingen regel som sier at det ikke er lov å poste min mening her om at noe ikke var morsomt. Hva spesifikt dette gullkornet angår, så har jeg gjennom tidene (inkludert i det siste) kommet over ekstremt mange variasjoner over "vitsen" (det kan jo være at folk faktisk mener det seriøst, med all respekt), og jeg er, kan du si, noget smålei av den. IMHO er denne gammel. Men jeg kan ikke helt skjønne hvordan jeg dret meg ut; kan du være vennlig å udtype dette? (Helst fra et objektivt standpunkt.) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Ok, alt som er morsomt nå er ikke morsomt lenger, fordi noen har postet noe lignende før? Hvis du ikke synes det var morsomt så trenger du jo ikke poste her. Her er det du som driter deg ut. 6878904[/snapback] Vel - gullkorn-kategorien er for gullkorn og tilbakemeldinger på sådan, positive eller negative. Det er ingen regel som sier at det ikke er lov å poste min mening her om at noe ikke var morsomt. Hva spesifikt dette gullkornet angår, så har jeg gjennom tidene (inkludert i det siste) kommet over ekstremt mange variasjoner over "vitsen" (det kan jo være at folk faktisk mener det seriøst, med all respekt), og jeg er, kan du si, noget smålei av den. IMHO er denne gammel. Men jeg kan ikke helt skjønne hvordan jeg dret meg ut; kan du være vennlig å udtype dette? (Helst fra et objektivt standpunkt.) 6881125[/snapback] Nei. Det kan jeg ikke. For jeg orker ikke diskutere saklig nå.Jeg beklager og trekker tilbake. Oki? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Nei. Det kan jeg ikke. For jeg orker ikke diskutere saklig nå.Jeg beklager og trekker tilbake. Oki? 6884253[/snapback] Fine by me. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Nei. Det kan jeg ikke. For jeg orker ikke diskutere saklig nå.Jeg beklager og trekker tilbake. Oki? 6884253[/snapback] Fine by me. 6884818[/snapback] Lenke til kommentar
Disable Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Når dere finner ut av dette så har jeg lyst på litt mer RAM ^^, Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 hehe... disse begynner å bli litt gamle... så for eksempel en som spurte hvos han kunne laste ned usb 2.0 men gadd ikke å poste den... er så mange av disse etterhvert Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 XD Minner meg om muttern. *Hvordan laster jeg ned tastaturet?* Jeg forstår ENDA ikke hva hun mente >_< Lenke til kommentar
scythe Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 er jo bare dere som driter dere ut da egentlig ? alle de folka som poster de "gullkorna" bare tuller da selvfølgelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå