Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Glassgravering signert undertegnede

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Ikke sikkert på om dete er rette forumet, men da får en moderator flytte det. Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av fritidsinteressen min, glassgravering. Gravert en god del de siste årene, begynner å få taket på det synes jeg.

Dette er den siste, 30 min gammel ^^ (beklager uskarpt bilde :( ) :

donaldtallerkenzo8.jpg

Noen eldre:

donrosa-stor.jpg

tallerken2-stor.jpg

acww.jpg

pondus.jpg

6gl.jpg

vin.jpg

glass-3.jpg

glass-4.jpg

glass-5.jpg

gl1zp9.jpg

gl2mq4.jpg

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Fine de. Er det mest Disney/spill motiver det går i? Hva bruker du til graveringen?

6875408[/snapback]

Nei, men det er lettest siden det er tegnet. Man har bare to "farger" (gravert/ikke gravert) så ordentlige bilder er ikke mulig å få til, skravering er heller ikke noe særlig. Har bilder av over 80 forskjellige ting, dette var bare et utvalg. skal laste opp litt mer nå, av det som jeg har gravert på oppdrag fra folk. Bruker dremel

EDIT: lagt til flere bilder

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Fine de. Er det mest Disney/spill motiver det går i? Hva bruker du til graveringen?

6875408[/snapback]

Nei, men det er lettest siden det er tegnet. Man har bare to "farger" (gravert/ikke gravert) så ordentlige bilder er ikke mulig å få til, skravering er heller ikke noe særlig. Har bilder av over 80 forskjellige ting, dette var bare et utvalg. skal laste opp litt mer nå, av det som jeg har gravert på oppdrag fra folk. Bruker dremel

EDIT: lagt til flere bilder

6875764[/snapback]

Hei :-) akkurat kjøpt meg en dremel jeg, lyst til å begynne å gravere på glass.

Har prøvd noen ganger, og det ble bare svarte streker, og det virket nesten som bit`n ble ødelagt (selvom han der jeg kjøpte det sa at dette var det jeg måtte bruke på glass). Kunne du kommet med litt utfyllende opplysninger om hvordan du får til dette her? HVordanm an må holde den...osv?

Mvh Zatane

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...