bioSpaWn Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Jeg har klokket opp mitt GF4 MX420 fra: --------------------------------------- 250 Mhz Core/engine clock 360 Mhz Memory clock til 300 Mhz Core/engine clock 411 Mhz Memory clock ------------------------------------------------- Før jeg klokket opp hadde jeg ca. 4020 3DMarks, etterpå hadde jeg 4666 3Dmarks. (Kjører stabilt. Stod på i 2 timer med loop i 3DMark) Kan/bør jeg klokke opp mer? Jeg har satt på en 40x40mm vifte. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 du kan klokke opp til det blir ustabilt, deretter klokker du ned et par Mhz og voila, du er på max.. :smile: ps: 3Dmark er ikke et bra program til å teste om maskinen er stabil, prøv deg noen timer i spill som krever MYE! Q3A, GTA3, Mafia etc... jeg kjørte 3dmark stabilt i 2 timer også, men PC'n hang seg etter 10 minutter i Q3.. btw: tror dette kanskje skulle ha vært postet undet overklokking.. :wink: Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
bioSpaWn Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Mulig det skulle vært på overklokking, men det er i det minste et skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå