Didrik_AK Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hei =) etter alt av jævelskap med "power pcen" min er lyspunget en "ny" laptop fant mutterns 3-4år gamle compaq (Var det sykeste du kunne få av laptop den gangen) byttet harddisk på den å nå fliser den unna Eneste jeg trenger nå er et bra trådløs kort til den den har bare 2usb innganger så er litt synd å bruke en av dem på internett... PCMCIA er vell et greit allternativ? eller burde jeg gå for et usb kort? Takker for svar. Diddern Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg ville absolutt gå for et PCMCIA-kort. Jeg liker ikke å ha ting stikkende ut av laptopen i alt for stor grad. Jeg ville gått for Linksys WPC54GS. Lenke til kommentar
magnum65 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Ville også styrt unna USB. Hvis du vil at kortet ikke skal stikke ut av PC'en når du ikke bruker det kan du se på dette (antenne kan trykkes inn i kortet): http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302506 Disse X-Jack kortene har ikke verdens beste rekkevidde, men hvis rekkevidde er viktig så finnes det en dyrere variant med bedre rekkevidde: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314087 Lenke til kommentar
magnum65 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) PS! sjekk at PC'en støtter Cardbus eller PC card da dette ikke er identisk med PCMCIA Endret 16. september 2006 av magnum65 Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 PS! sjekk at PC'en støtter Cardbus eller PC card da dette ikke er identisk med PCMCIA 6877870[/snapback] Åssen sjekker jeg dette ? Muttern har tidligre brukt "trådløst kontor" på denne ved å stappe SIM kortet fra mobbilen inn i et PCMCIA kort også komme seg på nett men denne løsningen vet jeg ikke om var PCMCIA da Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Åssen sjekker jeg dette ? Muttern har tidligre brukt "trådløst kontor" på denne ved å stappe SIM kortet fra mobbilen inn i et PCMCIA kort også komme seg på nett men denne løsningen vet jeg ikke om var PCMCIA da 6879348[/snapback] Da vil nok et av de overnevnte kortene fungerere helt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå