Gå til innhold

Flere som er interesserte i Yeong Yang-kabinett?

Anbefalte innlegg

Jeg selv har veldig lyst på et A-211 mediacenter-kabinett (i sort).

A211SV.jpg

Se kabinettene her: http://www.yang-it.de/

Hvis flere interessert så skriv det her og hvilken modell.

Jeg har tatt kontakt med en kontakt i Tyskland og han kan gi oss en ganske god pris hvis flere er interesserte.

Blant annet dette er jo også et godt alternativ til Lian Li Cube.

Endret av datating
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg selv har veldig lyst på et A-211 mediacenter-kabinett (i sort).

A211SV.jpg

Se kabinettene her: http://www.yang-it.de/

Hvis flere interessert så skriv det her og hvilken modell.

Jeg har tatt kontakt med en kontakt i Tyskland og han kan gi oss en ganske god pris hvis flere er interesserte.

Blant annet dette er jo også et godt alternativ til Lian Li Cube.

6875221[/snapback]

:hmm::hmm: var jo veldig fint d der da!! :thumbup: men hva vill en god pris si ?

Lenke til kommentar

Spørs litt på hvor mange som skal bestille, men her er ca. prisene.

Det i sølv (som du også kan få i samme pris i sort) kommer på ca. 350 kr. + frakt (frakten avhenger av antall) og cuben kommer nok på ca. 165 euro som tilsvarer 1.400 kr. men prisen faller såklart etter hvor mange som er interessert.

Lenke til kommentar
hva ble stk pris på SI-0359SS?

6897538[/snapback]

Venter på bekreftelse, men ser at tyske nettbutikker (som ligger ca. på de prisene jeg får fra han hvis man kjøper kun en) er 140 euro.

(det var DYYYYRT)

Men får nok svar i morra med pris 100% og skal da spørre hva vi kan få det til hvis vi tar litt flere kabinetter.

Lenke til kommentar
hva ble stk pris på SI-0359SS?

6897538[/snapback]

Venter på bekreftelse, men ser at tyske nettbutikker (som ligger ca. på de prisene jeg får fra han hvis man kjøper kun en) er 140 euro.

(det var DYYYYRT)

Men får nok svar i morra med pris 100% og skal da spørre hva vi kan få det til hvis vi tar litt flere kabinetter.

6897658[/snapback]

skal være veldig mye billigere enn 140€ før jeg gidder å bestille fra tyskland for den modulen der!

Lenke til kommentar
Er veldig interessert i det du linket sist der ("kassa"). Post når du vet noe mer (forresten, er det mulig med svart farge?).

6940135[/snapback]

Det er mulig å få tak i den i sort også, ja...

Regner med å få svar ganske snart fra han. Bestiller nok en del kabinetter hvis jeg først skal dette og da får jeg/vi nok en litt hyggeligere pris også.

Kabinettet du er interessert i er til 1.595 kr. hos Microplex.no blant annet, men jeg regner med og håper at det er en ganske hyggelig sum vi kan få det til.

Kanskje 1.000 kr + litt frakt på hver? (bare hva jeg tror hvis jeg/vi bestiller en del...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...