B4stian Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Jeg selv har veldig lyst på et A-211 mediacenter-kabinett (i sort). Se kabinettene her: http://www.yang-it.de/ Hvis flere interessert så skriv det her og hvilken modell. Jeg har tatt kontakt med en kontakt i Tyskland og han kan gi oss en ganske god pris hvis flere er interesserte. Blant annet dette er jo også et godt alternativ til Lian Li Cube. Endret 16. september 2006 av datating Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg selv har veldig lyst på et A-211 mediacenter-kabinett (i sort). Se kabinettene her: http://www.yang-it.de/ Hvis flere interessert så skriv det her og hvilken modell. Jeg har tatt kontakt med en kontakt i Tyskland og han kan gi oss en ganske god pris hvis flere er interesserte. Blant annet dette er jo også et godt alternativ til Lian Li Cube. 6875221[/snapback] var jo veldig fint d der da!! men hva vill en god pris si ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Spørs hvor mange som er interessert, men vil tro kanskje under 400 kr. faktisk... pluss mva og noe frakt, men det er frakten som er værst her og det er derfor det hadde vært kjekt med flere med på "lasset". Lenke til kommentar
magikern Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 skriv meg opp som "muligens" på: 2* SI-0359SS: http://www.yeongyang.com/si-0359.htm , men hvordan tenkte du å gjøre det med tanke på at folk her kanskje bor på forskjellige kanter av vårt langstrakte land? (jeg er i Oslo forresten) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Cluet her er jo også å få sendt det sammen, så er ordre til meg og så kan de som vil hente det i Tønsberg eller jeg kan sende det. Med betaling er ikke sikkert enda, men håper å få til noe liknende som Dell-kjøpet her; hver enkelt betaler inn til Yeong Yang. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Tja, ser ikke ut som så veldig mange er interesserte her, men i morgen så har jeg hva frakt vil koste hvertfall med 10 kabinetter og prisen på det A211 la på ca. 35 euro, altså 350 kr. inkl. mva. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hvor mye koster den du har bide av i sølv?. Og hvor mye koster den cuben?, som du linka til Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Spørs litt på hvor mange som skal bestille, men her er ca. prisene. Det i sølv (som du også kan få i samme pris i sort) kommer på ca. 350 kr. + frakt (frakten avhenger av antall) og cuben kommer nok på ca. 165 euro som tilsvarer 1.400 kr. men prisen faller såklart etter hvor mange som er interessert. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 da er jeg ganske sikker på at du kan skrive meg opp... på den du har bilde av.. er ikke helt sikker på hvilken farge jeg vil ha enda. men skal finne det ut snart =) Mvh Espen Lenke til kommentar
magikern Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 hva ble stk pris på SI-0359SS? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 hva ble stk pris på SI-0359SS? 6897538[/snapback] Venter på bekreftelse, men ser at tyske nettbutikker (som ligger ca. på de prisene jeg får fra han hvis man kjøper kun en) er 140 euro. (det var DYYYYRT) Men får nok svar i morra med pris 100% og skal da spørre hva vi kan få det til hvis vi tar litt flere kabinetter. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 hva ble stk pris på SI-0359SS? 6897538[/snapback] Venter på bekreftelse, men ser at tyske nettbutikker (som ligger ca. på de prisene jeg får fra han hvis man kjøper kun en) er 140 euro. (det var DYYYYRT) Men får nok svar i morra med pris 100% og skal da spørre hva vi kan få det til hvis vi tar litt flere kabinetter. 6897658[/snapback] skal være veldig mye billigere enn 140€ før jeg gidder å bestille fra tyskland for den modulen der! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Fraktkostnaden blir 85 euro uansett om vi/jeg handler 2 eller 10. Han skulle sjekke prisen på SI-0359SS da han ikke hadde den der i dag så prisen har vi i morra. Tror nok du må ut med en del uansett. Yeong Yang er jo ikke det billigste merket. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 hvis det koster 300.- - 400.- det på bildet øverst kan jeg ta ett hvis ikke så kjøper jeg ikke. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er veldig interessert i det du linket sist der ("kassa"). Post når du vet noe mer (forresten, er det mulig med svart farge?). Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Er veldig interessert i det du linket sist der ("kassa"). Post når du vet noe mer (forresten, er det mulig med svart farge?). 6940135[/snapback] Det er mulig å få tak i den i sort også, ja... Regner med å få svar ganske snart fra han. Bestiller nok en del kabinetter hvis jeg først skal dette og da får jeg/vi nok en litt hyggeligere pris også. Kabinettet du er interessert i er til 1.595 kr. hos Microplex.no blant annet, men jeg regner med og håper at det er en ganske hyggelig sum vi kan få det til. Kanskje 1.000 kr + litt frakt på hver? (bare hva jeg tror hvis jeg/vi bestiller en del...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå