KillYou Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Har tenkt å oppdatere siden min TheIsland så den blir litt mer opp til dagens standarer. siden er nå satt sammen av Iframes (ja jeg skammer meg ) har nå tenkt å bruke include. men har forsatt tenkt å bruke det samme oppsettet. hvordan er det beste å gjøre det ? med div's? hvordan kan jeg sette posisjonen og bredden og sånn på en div? regner med jeg må bruke justify da? eller tables? og hvordan er det best for å få include til å "lese" hvilken side den skal inkludere, med GET eller POST. fint om noen kommer med et lite eks så skal jeg klare resten selv. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Som regel så bruker man GET i inkluderingsscript. Disse finner du plenty av om du søker. Og prøv å kod siden uten bruk av table. Spør du meg så er dette et tegn på at man ikke klarer å lage en siden uten det. Ang div's etc, tror jeg nesten du skal spørre i WHC-delen. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Er en storstor fordel og lære seg div framfor table. Tror mange vil si seg enig der. Det er kanskje lettere og bruker table, noe som gjorde at jeg begynne og bruke det. Og det angrer jeg nå på. Siden jeg nå sitter og prøver og lære meg div for fult. Siden det er bedre rett og slett. Og slik tror jeg ofte at det er at dem som lærer tables angrer etterpå. Sorry om innlegget mitt var litt usaklig nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå