Spawn0611 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Heisann folkens. Har gått å tenkt på å kjøpe meg et speilreflekskamera, hadde egentlig tenkt på EOS 350, men når 400 kom kan man vel like gjerne kjøpe den. Er første speilreflekskamera jeg kjøper, og trenger litt hjelp til å finne frem i kamera jungelen. Så til det som forvirrer meg... Hvilket kamera skal jeg kjøpe, jeg vil jo ha en "ferdig" pakke som har linsen med. Det er jo også mange versjoner ute på markedet... Som f. eks her på Stretto.no : Stretto 1 Stretto 2 Stretto 3 Å mange fler... Hva skal man velge og hva er forskellene? Håper noen kan hjelpe meg. Mvh Ronny Edit: Fikset link nr 1, skulle ikke være en 350, men 400... Endret 16. september 2006 av Spawn0611 Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Nr 1 er 350D i sort farge Nr 2 er 400D i sort farge Nr 3 er 400D i sølv farge Alle kameraene har standard kitobjektiv. Men ingen har minnekort..... Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Nr 1 er 350D i sort fargeNr 2 er 400D i sort farge Nr 3 er 400D i sølv farge Alle kameraene har standard kitobjektiv. Men ingen har minnekort..... 6874898[/snapback] Beklager at link 1 viste et 350. Men hva betyr disse forkotelsene i navnene? Som f.eks: DEU, FI, DK? Er dette menyspråkene? Deu= Tysk FI= Finsk etc... Vil jo gjerne ha et kamera som har norske menyer. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Vil jo gjerne ha et kamera som har norske menyer.I følge den engelske manualen for 400D finnes følgende sprøk som standard: • English • German • French • Dutch • Danish • Finnish • Italian • Norwegian • Swedish • Spanish • Russian • Simplified Chinese • Tradional Chinese • Korean • Japanese Dette er uavhengig hvilket utgave du kjøper. En nordisk utgave har iallefall manualer på svensk og dansk som følger med (ikke norsk), mens en EU-utgave har ikke noen av disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå