Gå til innhold

Programm for å få dato på bilde

Anbefalte innlegg

Hei

Er det nokon som veit om eit enkelt program som via eit script tar datoen som ligger i alle bildefilene og plasserer den inn på alle bilder f.eks. nede til høgre på bildet.

Dette må skje automatisk på mange kopier av originalbilder ein har og som er klar til sending til utprinting på papir.

NB!! IKKJE ekspert

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan gjere det i Irfanview, med litt jobb.

Opne programmet, og vel File --> Batch Conversion/Rename. Under "Work as" vel Batch Conversion, og ynskja filformat (JPG, TIF osb.) like under. Hak av for "Use advanced options", og klikk på "set advanced options". Under Miscellaneous, nede til høgre, hak av for Overlay text, og klikk på Settings. I tekstfeltet skriv du $T(%d.%m.%Y), og eventuelle andre ting du vil ha med. (Klikk på "Help" for å få ei liste over ting du kan inkludere ved å hente frå EXIF.) Kvar teksten skal havne justerer du øvst. Standard skriftstorleik er 10, so det kan det vere du vil endre. Klikk OK og OK, bla deg fram til mappa bileta ligg i (ikkje gå inn i den, berre merk den) og klikk "Add all."

Det kan godt vere at det finst enklare måtar, men dette er den eg veit om

Redigert:

$T(%d.%m.%Y) vil gje datoen på forma dd.mm.åååå. Det står ein del om det i hjelp, som eg refererte til, men om du vil ha den på forma dd-mm/åååå er det berre å skrive $T(%d-%m/%Y) vil eg tru. Kan vere lurt å prøve på eitt eller nokre få bilete fyrst, so du er sikker på at du får det slik du vil ha det.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...