andre_sn Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hei sveis. Skal kjøpe meg laptop da jeg trenger det i skolen, og siden jeg trenger et monster av en laptop (mye 3d saker, autoCad og masse morro) så trenger jeg også et rått skjermkort. Lurer på hvilke type jeg bør velge. Så vidt jeg fikk med meg var quadro serien til geforce egnet for 3d programering og lignende og anbefalt av skolen min (selvfølgelig kun det nyeste kortet). Men vil dette kortet kunne funke bra på spill? Og vil en laptop med 7900go kortet funke på avansert 3dprogramering og lignende? For jeg vet jo at det funker bra på spill. Takker masse for hjelp. (vi snakker selvfølgelig om high end pc som skal brukes lenge. Så alle de andre komponentene vil være på full høyde) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hei! Utifra det jeg har lest så er ikke Quadro noe serlig til spilling. Go7900 er heller ikke så bra til CAD, men er nok fullt brukbart. Du får nok sjekke ut Dell XPS. God helg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Av ren nysgjerrighet; Hvilket Quadro-kort stod i maskinene? Hvis det er Quadro NVS110/120M kan du hive maskinen på dynga, det er omdøpte 7300/7400-kort. 7900GS vil fungerer _langt_ bedre enn disse korta. Edit: Hvis det er en Dell Precision M65/M90 som har Quadro FX350M eller FX2500M er det greit. Dette er skikkelige Quadro-kort. Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 så forsovet på 2500 fra m90. Vil det funke til annet enn cad, eller er 7900 bedre sånn sett. Har så lyst på mediaval total war 2 så hvis pcen takler det greit og autocad så er jeg veldig glad hvor mye bedre er en dobbelt kjerne prosessor enn en vanlig en? 2.0 ghz core duo = ?? bare noe jeg lurte på samtidig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå