CaZpeR Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Problemet begynte for noen uker siden. Og det er som følger: 1. Når jeg høyreklikker en mappe, fil eller disk-stasjon så får jeg timeglass (i ca. 20-30 sekunder) før valgmenyen kommer opp 2. Det samme skjer når jeg skal "copy-paste" eller "cut-paste" med tastatur snarveiene "ctrl+x" eller "ctrl+c". Om jeg drar med musa så skjer det ikke. 3. Samme skjer når jeg også skal slette ting via "delete" og "shift+delete". Om jeg drar over til papirkurven går det helt fint. Jeg prøvde å reinnstallere Windows XP Pro til April utgaven (jeg er medlem av MSDN så får ISO'ene rett fra Microsoft sine egne servere) med SP2. Dette hjalp ikkeno. Har også prøvd diskdefragmentering og scandisk på alle diskene mine, men ingenting hjalp. Noen tips? Hardware er som følgende: CPU: AMD X2 4400+ MB: Abit KN8-SLI RAM: Corsair XMS Pro 400MHz 512MB og Corsair XMS 512MB 400MHz kit GPU: Point of View GeForce 7800GT, 256MB Minne PSU: Hiper TypeR Modular 580W Tror det sku være det meste av info som trengs. Noen tips? Jeg sitter på bar bakke her Endret 16. september 2006 av CaZpeR Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Du installerte altså XP helt på nytt uten at det hjalp? Kanskje er det harddisken som begynner å ta kvelden. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Du installerte altså XP helt på nytt uten at det hjalp? Kanskje er det harddisken som begynner å ta kvelden. 6880430[/snapback] La inn på nytt uten at det hjalp noe. Skal prøve å legge inn windows på en annen disk. For å se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå