Gå til innhold

Just Cause Xbox 360: Inntrykk og anmeldelser


kewell79

Anbefalte innlegg

Ja... da var dette i hus, og jeg må få si... dette var ekstremt morro!

 

Ahh, har ikke hatt denne følelsen siden GTA3...

 

Jeg gir det helt klart 9/10 så langt, det eneste jeg kan trekke ned på er lyden, og den er ikke så ulidelig dårlig, og det faktum at han tåler litt mye.

 

Men det siste er jo fordi spillet skal være urealistisk, noe man ser med en gang han spretter ut på vingen til et fly.

 

Nei, nå skal jeg spille :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Xbox 360 versionen er Region free på Play-Asia.com!  Da er det mulig eg kjøper dette ;)

6916880[/snapback]

 

Har du ikke kjøpt den enda er du nok for sent ute, utsolgt allerede. De får nok ikke mer inn heller, for de har vært utsolgt for Saint's Row siden launch også.

6919316[/snapback]

 

Dem får det inn igjenn. Saints Row har eg bestilt og det står at det sendes 3 October eller før. Så er bare og vente :p

Lenke til kommentar

Endelig!

 

Fikk Just Cause på onsdag, forhåndsbestilte det hos CDON 10september.

Likte det med engang jeg satte det i, bare digger tredjepersonsspill, samme om folka som er i spillet ser litt merkelige ut så trekker det ingenting ned for min del.

 

Drawdistancen er helt utrolig noe jeg skal teste mer og bare cruise rundt i dette store spillet. Likte godt sirenelysa på politibilene

 

Har ca spilt dette i 9 timer er storfornøyd

 

Jeg gir spillet 9/10

Grafikk 9/10. Eneste som trekker ned er folka i spillet, og litt småbugs her og der

Lyd 8/10

 

Gameplay 8/10 GTA og Farcry blanding , skyting og oppdrag

 

Fun Factor 9/10

 

Varighet 10/10 du kan cruise og finne nye biler, fly, hoppe i fallskjerm og utforske det utrolige landskapet derfor gir jeg varighet 10/10

 

Kontroll 9/10 Lett å sette seg ned med spillet og nyte det

Lenke til kommentar
Ja... da var dette i hus, og jeg må få si... dette var ekstremt morro!

 

Ahh, har ikke hatt denne følelsen siden GTA3...

 

Jeg gir det helt klart 9/10 så langt, det eneste jeg kan trekke ned på er lyden, og den er ikke så ulidelig dårlig, og det faktum at han tåler litt mye.

 

Men det siste er jo fordi spillet skal være urealistisk, noe man ser med en gang han spretter ut på vingen til et fly.

 

Nei, nå skal jeg spille :D

6922369[/snapback]

 

Hvor var det du kjøpte spillet hen? Var innom Gamezone i Stavanger på fredag og de hadde ikke fått det inn. Fyren bak disken nevnte 29 september som en release dato. Syntes det var litt rart siden både gamer.no og på gamezone sin nettbutikk står det oppført som 22.09.06. Any way fikk det kjøpt fra ebay.com til snaue 360,- ;)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Prøv å lur med deg politi og militæret utfor stup! Det er mega artig!  :yes:

 

Ellers er fallskjermhoppinga fra helikopteret når du flyr i skyene underholdende. Har bare spilt demoen da. :/

 

La merke til at kartet er rundt 8 ganger større enn på demoen. Demoen er jo kjempediger!  :ermm:

6925736[/snapback]

 

Hele spillet er 1024 kvadratkilometer... Jeg har vært på fire av de ørten øyene og har spilt det i rundt 12 timer. Det vil si omtrent 1/6 av hele arealet.

 

@ Wooho: Jeg kjøpte det i går (Lørdag, 23/09.06) på Spaceworld i Ski, Akershus.

Det er 22. september her i Europa...

 

Fikk det for den nette sum av 599,-

Lenke til kommentar
Lastet ned Xbox versjonen. Fryktelig kjedelig spill synes jeg.

6923477[/snapback]

 

Du har ikke noe her å gjøre. Hold piratvirksomhetne din for deg selv... :thumbdown:

6930064[/snapback]

 

Er da ikke ulovlig å laste ned spill i Norge. Ser folk prate åpenlyst om nedlasting av spill/filmer på mye større og offentlige forumer enn dette.

Lenke til kommentar

Er da ikke ulovlig å laste ned spill i Norge. Ser folk prate åpenlyst om nedlasting av spill/filmer på mye større og offentlige forumer enn dette.

6930424[/snapback]

 

Jo, det er ulovlig... spiller ingen rolle at folk snakker om det.

6930519[/snapback]

 

Når skjedde det ? Sist jeg hørte var KUN opplasting/fildeling ulovlig.

 

Litt merkelig at det er ulovlig når butikker ofte reklamerer med at man kan spille sine nedlastede filmer på diverse DVD spillere med Divx støtte...

Lenke til kommentar
Her er forresten Vg sin anmeldelse av spillet: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=130486

 

Jeg er uenig i mye av det Rune Fjeld Olsen nevner der.

Blant annet:

 

"Historien, oppdragene, rollene og skuespillerne er derimot et godt stykke under par. Jeg ble lei av å leke ganske snart, og savnet etter en mer givende underholdningsopplevelse ble stort."

For det første: Dette er det eneste negative han nevner om spillet, også gir han terningkast 3? Merkelig.

Uansett: Historien synes jeg er helt ok, og langt i fra så dårlig som han gir inntrykk for. Oppdragene er varierte og kan handle om alt fra å jakte ned og drepe noen "mucho dirty officials", til å skyte i stykker vei-sperringer det korrupte regimet kontrollerer, for å befri uskyldige landsbyer fra Salvador Mendoza's undertrykkelse.

6889454[/snapback]

 

Jeg synes "Ble lei av å leke ganske snart" kvalifiserer til en 3er... ;)

 

Har forøvrig ikke prøvd det enda selv... Annet enn demoen, og ut i fra den skal det godt gjøres å få mer enn 3... Men man kan jo ikke gå ut i fra den...

Lenke til kommentar
Her er forresten Vg sin anmeldelse av spillet: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=130486

 

Jeg er uenig i mye av det Rune Fjeld Olsen nevner der.

Blant annet:

 

"Historien, oppdragene, rollene og skuespillerne er derimot et godt stykke under par. Jeg ble lei av å leke ganske snart, og savnet etter en mer givende underholdningsopplevelse ble stort."

For det første: Dette er det eneste negative han nevner om spillet, også gir han terningkast 3? Merkelig.

Uansett: Historien synes jeg er helt ok, og langt i fra så dårlig som han gir inntrykk for. Oppdragene er varierte og kan handle om alt fra å jakte ned og drepe noen "mucho dirty officials", til å skyte i stykker vei-sperringer det korrupte regimet kontrollerer, for å befri uskyldige landsbyer fra Salvador Mendoza's undertrykkelse.

6889454[/snapback]

 

Jeg synes "Ble lei av å leke ganske snart" kvalifiserer til en 3er... ;)

 

Har forøvrig ikke prøvd det enda selv... Annet enn demoen, og ut i fra den skal det godt gjøres å få mer enn 3... Men man kan jo ikke gå ut i fra den...

6935381[/snapback]

 

Jeg går ofte ut ifra de.. Mangt et potensielt spillkjøp har gått ad undas etter et dårlig inntrykk av demoen.

Skal passe på å påpeke at jeg alltid leser anmeldelser av spillene også, og om disse peker på de samme svakhetene som jeg merket meg så er valget enkelt.

 

Just Cause demoen gav meg ingenting, sett bort ifra at man startet i fritt fall.

Grafikken er pen, for all del, men at karakterene ser ut til å være hentet rett fra elever som har drevet med Carrara på Noroff Instituttet, samt at animasjonene er like naturlige som brystene til Anna Nicole Smith.

 

Som mange andre her nevner så er dette i tillegg en mann som uten noe som helst problem spiser mer kuler enn både Sylvester Stalone, Van Damme, Chuck Norris, Steven Segal og Arnold Schwarzenegger tilsammen, så...neeeeh!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...