killabie Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Etter å ha fått byttet HK ( http://www.hardware.no/nyheter/hovedkort/t...hovedkort/27885 ) hos Komplett for andre gang, så sitter jeg her med samme problem. Har akkurat testet GK, Minne samt strømforsyning i en annen pc.. Eneste jeg ikke har fått testet er AM2 prossesoren, da jeg har Conroe selv.. Så det jeg nå lurer på er om det er noen som har hatt/har et Abit Fatal1ty AN9 32X innen den produksjons-serien som nevnt ovenfor oppe og går..!.. Da jeg sliter noe jævelig for å si det mildt! Håper på svar snarest! En ting til. Kan noen skjønne hvorfor Komplett fortsetter å selge kort som har blitt tilbake kalt av ABIT. Kunne de ikke bare ha sendt tilbake HK og fått nye i retur. ABIT skulle jo ta alle kostnader! Lenke til kommentar
killabie Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Sitter nå å skriver på den pc'n som jeg hadde problemer med. Vet ikke helt hva som har vært galt. Satte delene inn i et annet kabinett med annen psu, å da fyrte den opp med en gang. Alt ser ut til å virke.. Det rare med det hele er at i det andre kabinettet med den andre strømforsyninga satte jeg inn et system for å teste. Å det funker jo klokkerent det å! Skjønner iallefall ikke hva som kan ha skjedd, eller hvordan det løste seg... Men godt at det er i orden nå iallefall. Så annse denne saken som lukket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå