Lacim Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hei. Kjøpte i dag et USB-TVkort av denne typen. Koblet alt sammen opp, fant samtlige kanaler. Får bilde, men ingen lyd. Noen som kan hjelpe? Vet ikke helt hvor jeg skal begynne å feilsøke, har aldri hatt USB-TVkort tidligere. Har lyd ellers Har et Creative SB Audigy 2 lydkort Link til produsent Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Alt funker flott på laptoppen min, vil tro noe gikk feil i installasjonsprosessen på den stasjonære, eventuelt at det er en ressurskonflikt. Mulig noe feil med lyddriverne også. Vet i det minste at kortet funker slik det skal. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Alt funker flott på laptoppen min, vil tro noe gikk feil i installasjonsprosessen på den stasjonære, eventuelt at det er en ressurskonflikt. Mulig noe feil med lyddriverne også. Vet i det minste at kortet funker slik det skal. 6878377[/snapback] er den bra da? den boksen? funker den til det samme som et skjermkort som har innebygd tv utgang på? jeg har tv utgang på mitt.. men finner ikke driveren til det for å koble om det er en extra driver men finner den ikke har ahtt den før :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå