Shaper^ Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Lurte bare på om noen hadde noen erfaringer om dette lydkortet? Så det kosta 1000 spenn på komplett, og tenkte jeg skulle kjøpe det så fort jeg får cash (dvs til uka), så tenkte jeg å spørre dere allvitende på Forumet her om det er noe tess! Takker på forhånd for svar =) Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Ingen som har ett sånnt kort? eller vet noe om det? Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Har ett slikt kort, og er storslagent fornøyd med det..... Vellbrukte 1000 kroner, anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Takk takk! Tror jeg går for det!! Er opptatt av God lyd, og bruker pcen som cd/mp3/filmavspiller så lyden som kommer ut av kabinettet bør stemme overens med standarene =) Takker! Lenke til kommentar
Mit Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 må si meg enig med Tetanus, det kortet er knall, merka forskjell når jeg gikk fra onboard-lydkortet til dette, så ser det kult ut også! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Har også X-FI Music Edition . Var litt misfornøyd forst med all den installerte Creative softwaren og alt dill dall . Veldig fornøyd egentlig etter at jeg gjorde en reinstallasjon og kun la inn driverene , ble kvitt all annen Creative bloatware . Lyden er upåklagelig , og selfølgelig avlastes cpu mye i forhold til onboard sound (viktig ikke minst i spill) . Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg har hatt dette lydkortet en stund nå, og er strålende fornøyd med det. God lyd og avlaster CPUen litt. Bra kjøp jeg ikke har angret på, ser også tøft ut. Mvh Andak Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Er det dette kortet det er snakk om ? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312204 Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Sjekk på QXL hvis det ikke haster. Jeg kjøpte 2 stykker (600 kr. hver + porto). Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Er ukens tilbud nå, satt ned 100,-! Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Funkar det bra til teamspeak med mic og sann? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå