Jonas Dilbakken Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Det kommer rare lyder ut av maskinen min når jeg går på internett. Er dette farlig? Lenke til kommentar
TMsGalaxy Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 hallo, er det noe som lever der inne?????? Det er jo modemet som ringer opp....Rart du greide å registere deg i det hele tatt! TMsGalaxy :smile: Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Hvis du har modem, og det er noen rare pipelyder det er snakk om, er det nok modemet som ringer opp.. Helt ufarlig Lenke til kommentar
Jonas Dilbakken Skrevet 13. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2001 Nei oppriktlig talt! her stiller jeg et alvorlig og ordentlig spørsmål og da forventer jeg det samme tilbake. Din frekke guttehvalp!! Ha en god dag PS: lydene er virkelig rare. Lenke til kommentar
TMsGalaxy Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Du er ikke helt god med disse rare lydene dine......... Lenke til kommentar
Jonas Dilbakken Skrevet 13. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2001 Nå er jeg lei av dine hånlige bemerkninger! Jeg fikk denne maskinen i går og er ikke vant til den enda. Det er kun hjelp jeg ønsker ikke digital mobbing!:evil Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Vi har da alle vært newbies en gang, tmsogsåvidere... JD: Det er nok modemet ja, hvis det driver å 'skriker' og piper. Ikke.no galt eller.no sånt. De nye HP-PPene vi har på jobben (VL400SF) lager stygge lyder hvis det er hardware-trøbbel, no sireneaktig opplegg og modemlyder som høres over hele etasjen. Lenke til kommentar
wuw Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 its the PIP monster who has strike again ! beware beware of the pip monster ! it is rise and strike all nerds with a big PiiiiiiP Lenke til kommentar
wuw Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 its the PIP monster who has strike again ! beware beware of the pip monster ! it will rise and strike all nerds with a big PiiiiiiP Lenke til kommentar
Jonas Dilbakken Skrevet 14. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2001 jeg sitter her med maskien og prøver å koble inn tastaturet, men får det ikke til å virke. Hva skal jeg gjøre? Hva er en newbie? Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Quote: On 2001-12-14 09:46, Jonas Dilbakken skrev:jeg sitter her med maskien og prøver å koble inn tastaturet, men får det ikke til å virke. Hva skal jeg gjøre? Har du sjekket at du har koblet tastaturet til riktig port? Portene til musen (PS/2) og tastaturet er "helt" like, derfor er det lett gjort å koble til museporten istendenfor. fungerer musen? Husk å koble til tastaturet før du slå på masksinen. Quote: Hva er en newbie? newbie=en nybegynner Lenke til kommentar
Jonas Dilbakken Skrevet 14. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2001 Det er ikke noe mer pip-monster enn det er et kakemonster i jul i blåfjell. Lenke til kommentar
TMsGalaxy Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Jeg tror nok,jonas bare driver å kødder.Voff. jaja liker ikke folk som driver og spammer. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Quote: On 2001-12-14 09:46, Jonas Dilbakken skrev:jeg sitter her med maskien og prøver å koble inn tastaturet, men får det ikke til å virke. Hva skal jeg gjøre? Hva er en newbie? Hvis du ikke fikk koblet inn tastaturet, hvordan fikk du postet dette? :smile: Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Quote: On 2001-12-14 11:52, Kharan skrev: Quote: On 2001-12-14 09:46, Jonas Dilbakken skrev: jeg sitter her med maskien og prøver å koble inn tastaturet, men får det ikke til å virke. Hva skal jeg gjøre? Hva er en newbie? Hvis du ikke fikk koblet inn tastaturet, hvordan fikk du postet dette? :smile: Har du bare en pc???? :smile: (siden du regner med at andre har det) [ Denne Melding var redigert av: PIIIpower på 2001-12-14 12:05 ] Lenke til kommentar
1337hAxx0r Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Skal du med tastatur, skal du hacke kankje, Hacka inn til deg jeg, hmm 550mhz jaja, du hadde ikke den beste PC-en LOL dårlig security også.... MvH l337hAxx0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå