qualbeen Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Hei. Jeg ønsker å legge en større samling strenger (css-koder) inn i en variabel. Fra nettet en plass så jeg noen gjorde dette ved å skrive: $var = <<<CSS *{ height:0px; width:0px; } #meny { /* masse css-koder */ } /* osv.. */ CSS; // annen php kode her $var .= <<<CSS /* mer kode legges til i $var */ CSS; print($var); problemet mitt er at dette ikke virker, jeg får isteden en merkelig feilmld: "Parse error: parse error, unexpected T_SL in C:\AppServ\www\test3.php on line 6", hvor linje 6 er der koden ovenfor begynner. Kommenterer jeg bort all koden som er skrevet over funker scriptet mitt, så feilen må ligge der et sted :/ Er det noen instillinger jeg har feil, eller noe annet jeg kan gjøre for å løse dette? Har ikke all for mye peiling på php... Endret 16. september 2006 av qualbeen Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 ok, løste det visst selv.. Det viste seg at alt jeg måtte gjøre var å fjerne alle mellomrom bak "<<<CSS". jeg hadde nemlig et mellomrom bakerst, og det ga feilmld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå