vivastar Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Sprenges ikke mobilen (eller batteriet på mobilen) inne i microbølgeovnen da? Har sett en film når noen gjør dette, med en gammel mobil såklart 7184312[/snapback] Og en gammel micro, I suppose? 7184372[/snapback] Nei nei, det var en micro som stod ned på et kjøkken på ungdomskolen jeg gikk på før! :!: Lenke til kommentar
simon_gj Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) hehe. Brodern kom hjem litt bedugget etter en natt på byen og mistet mobilen i dass... La oss tørke den i micron! Endret 2. desember 2006 av simon_gj Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 OnT: Artig nok hvis det virkelig skjedde. 6878447[/snapback] Veldig festlig, verden blir et bedre sted med sånne mennesker 6878465[/snapback] *glefs* Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Mobiler tåler mikrobølgebehandling dårlig, legger ved bilde av min gamle k700i Edit: kanskje ikke så bra bilde, tok det med min nye k700i Det begynte å gnistre, og til slutt tok den fyr. Endret 16. desember 2006 av Suncurtain Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Istad skulle jeg bare varme mobiltelefonen min i microbølgeovnen i kantina på skolen. Den lå inne i max 5 sek. da jeg tok den ut var den død. Må jeg kjøpe ny mobil eller går det ann å fixe dette for en billig penge? HAHA! Hvor dum går det ann å bli?! :!: Endret 18. desember 2006 av Bushmills Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå