Evil-Duck Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Ønsker kritikk på disse bildene jeg tok i konsntrasjons leir . Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Bilde 1 klart best. Fine kontraster og herlig i S/H. Men det som ødelegger stemningen er at man kan se turistene i bakgrunnen. Var sikkert vanskelig nok å få de unna Bilde 2 er kun speilbilde av turister. Ingenting mer. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 prøvde meg på noe for å prøve å få vekk litt turister, men hvor velykket det var vet jeg videre ikke. Lenke til kommentar
akto Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Turistene i bakgrunn bør være der. De representerer for så vidt en absurd situasjon, hvor man i etterkant av en av vår moderne tids største menneskelige katastrofe bruker dette som en turistattraksjon. Jeg mener bilde nr. 1 var meget godt, og de sterke effektene som er brukt fremhever det katastrofale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå