Pompiuses Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 i stedet for det vanlige IE-ikonet. som feks http://www.aftenposten.no har Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Skriv dette mellom head taggene: <LINK REL="SHORTCUT ICON" href="ikonetditt.ico" title="Fav icon"> Jeg har det på http://home.no/platinum hvor cs ikonet kommer opp :smile: prøv det, og gi beskjed til meg om det ikke virker. Lenke til kommentar
Pompiuses Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Hvordan får man lagd ICO bilder?? Fant ingen støtte for dette i photoshop :sad: Det virker jo forresten ikke på den linken du oppgav heller da.... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Quote: Pompiuses skrev (2002-10-30 14:21):Hvordan får man lagd ICO bilder?? Fant ingen støtte for dette i photoshop :sad:Det virker jo forresten ikke på den linken du oppgav heller da.... Du må ha eit separat program til dette, eg kan anbefale Microangelo, som eg har prøvd i demo-utgåve ei stund. Uansett, så kan du gjere eit lite triks med å lage ei bitmap-fil (i t.d. Paint), og endre filendinga til .ICO. Då skal den verte vist som eit ikon, om eg ikkje huskar feil. Veldig dårlig måte å gjere det på, men det virkar... :smile: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-30 14:21, skrev Pompiuses:Det virker jo forresten ikke på den linken du oppgav heller da.... Ehh, jo. Lenke til kommentar
bassisten Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Robkvi: ikonet funker IKKE på den sida du henviser til. Kanskje på din maskin fordi du har ikonet liggende på disk et sted? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 bassisten: Det er en naturlig forklaring på hvorfor den ikke vises: Du ser sannsynligvis på siden i IE. Det har seg nemlig slik at IE bare viser dette iconet dersom du bookmarker siden i motsetning til f.eks. mozilla og konq. Hvorfor det er slik er det i grunn ingen som vet, det bare er sånn. Prøv å bookmark siden hans, så ser du... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå