^aM^ Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Heisann, raskt og enkelt sprøsmål: Trenger jeg å ha kjølepasta på denne cpuen? HK manualen sier det, mens manualen til cpu sier at jeg skal være forsiktig med kjøleren så jeg ikke rører pastaen. Det er 3 grønne striper på kjøleren. Trenger raskt svar og på forhånd takk Endret 16. september 2006 av ^aM^ Lenke til kommentar
NeMoX Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Heisann, raskt og enkelt sprøsmål: Trenger jeg å ha kjølepasta på denne cpuen?HK manualen sier det, mens manualen til cpu sier at jeg skal være forsiktig med kjøleren så jeg ikke rører pastaen. Det er 3 grønne striper på kjøleren. Trenger raskt svar og på forhånd takk 6874169[/snapback] trenger strengt tatt ikke å ha på noen ekstra pasta enn den den er på ribba fra før, men har du artic silver 5 el. kan du godt rense ribba og ha det på Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Takker, var det jeg trodde, men alltid best å være helt sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå