Caddy Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Se bildet. Kjører nyeste firmware. Noen andre programmer som kan teste dette? Edit: Har testet x antall forskjellige versjoner av Nero, med samme resultat.. Den som fulgte med feks, kunne jeg ikke engang trykke "start" knappen. Endret 16. september 2006 av Caddy Lenke til kommentar
Psh Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 DW1670 kan ikke brukes til å kvalitetsteste plater. Noen andre programmer som kan teste dette?Nei. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Så det vil egentlig aldri komme en skikkelig test av denne brenneren, med medietester osv.. ? Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Du finner nok en del tester på nettet. Personlig kommer jeg ikke til å teste denne da jeg vet den en del dårligere enn sine forgjengere. Den mangler også de fleste kjekke funksjonene som 1640/5x har. Eneste grunnen jeg kan tenke meg til at benq bestemte seg for å bruke panasonic chipsettet istedet for nexperia, er støtte for RAM. Nexperia chipsettet er på alle måter overlegent panasonic med unntak av RAM. Det går dog en del rykter om 2 nye benQ modeller 1800 og 1805. Foreløpig lite konkrete fakta, men det kan virke som om en av dem vil ha nexperia chipsettet. Hvis dette er tilfellet vil jeg importere en så snart det er mulig for å kjøre en HW.no-test. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Jeg fikk lov å levere inn igjen brenneren om den ikke svarte til forventningene, så da blir det vel en tur ned til levrandør på mandag og bytte. Spare penger til jeg evt finner en 1640 / 1650 elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå