wolferey Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hallo! Jeg søker etter en bærbar PC som jeg kan bruke til 3D studio max og ganske 3D-heavy spill (splinter Cell, UT2007 når det kommer osv.). Bør ha et veldig bra skjermkort, helst med shader 3.0 om mulig. Jeg ønsker å ha en bærbar PC som varer et par år framover med tanke på at jeg tenker å studere 3D design etter mitt militære år nå. Prisklasse mellom 12.000,- til 20.000,- Noen anbefalinger? Takker for all hjelp jeg kan få på forhånd - Wolferey Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Kravene dine er nesten urimelig høye. Særlig med tanke på at Direct X 10 er rett rundt hjørnet. Du kan ha PCen i noen år, men ikke forvent den å dra alle spill på full guffe like lenge. Du burde også vurdere å gå over 20 000 for å få akkurat det. Ett bra sted å begynne å se er på Dell XPS M1710. AKIRA Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Kravene dine er nesten urimelig høye. Særlig med tanke på at Direct X 10 er rett rundt hjørnet. Du kan ha PCen i noen år, men ikke forvent den å dra alle spill på full guffe like lenge. Du burde også vurdere å gå over 20 000 for å få akkurat det. Ett bra sted å begynne å se er på Dell XPS M1710. AKIRA 6874838[/snapback] Hvis du skal ha 17" så er nok den noe å vurdere ja. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Kravene dine er nesten urimelig høye. Særlig med tanke på at Direct X 10 er rett rundt hjørnet. Du kan ha PCen i noen år, men ikke forvent den å dra alle spill på full guffe like lenge. Du burde også vurdere å gå over 20 000 for å få akkurat det. Ett bra sted å begynne å se er på Dell XPS M1710. AKIRA 6874838[/snapback] Hvis du skal ha 17" så er nok den noe å vurdere ja. 6874881[/snapback] Sant nok!! Jekker man ned på skjermen kan man jo sikkert finne noe mer. Men det er også en laptop som er laget nettopp for spill. Den har ett meget bra skjerkort og god platform for videre utbygging i løpet av årene (4GB RAM etterhvert om man vil og fra hva jeg har skjønt kan man også oppgradere CPUen på den). AKIRA Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Dell XPS M1710 vil komme på rundt 21.000,- med Core 2 Duo 2,16 GHz CPU, 2 GB RAM, 120GB harddisk og 7900GTX. Det er det du kan forvente deg til den prisen. Maskinen vil nok være god for et par år, men vi vet jo også hvor fort utviklingen går nå om dagene. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 ...vil tro XPS M1710 med beste skjermkort vil holde til det meste av det tyngste i ganske mange år fremover. Men har du tid til å vente på Santa Rosa til våren vil du jo få noe som angiveligvis skal være betydelig kraftigere. Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 #12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BbCode. Det er ikke tillatt med HTML-kode eller bilder i signatur. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen.Ikke noe bilder i signatur, wolferey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå